2013年12月23日 星期一

Day 3 Part 2 - 那須溫泉 (松川屋 那須高原ホテル) (Part 2), 酒店休息

今日行程 : 上野 —> 代々木 (早餐 - 東京チカラめし) —> 那須溫泉 (鹿の湯源泉かけ流しの宿 松川屋 那須高原ホテル) —> 酒店休息



辦理好 check-in 手續, 我哋到 5 樓的客室 ~




玄關 ~





登登登登 ......

間房好大呀 !!



除了房間, 仲有偏廳 tim ~


浴室 ~



KOSE 的護膚品 ~


露台, 風景好靚呀 ~





响酒店小休一陣, 我哋準備出去四圍行吓 ~ 

第一站到車站附近的足湯 ~



泉眼 ~


兩對肉腿, 哈哈 ......

浸完足湯個身好暖呀, 仲要健步如飛 tim !! 正 ~


頭先落車的位置, 亦係觀光案內所外面 ~


本來隊長話肚餓想醫肚, 可惜呢度啲 shop 好多都 .... "今日終了" .....


看來好高級的法國餐廳 ~


地上的繪畫好靚呢 !!


仲有好細心的溫馨提示, hehe ~


四圍走走 ~



鹿の湯源泉 ~


好厚雪呀 !!


咁快又日落了, 其實只係三點幾咋 ~


外面都幾凍吓, 要返酒店暖吓身先, 我哋仲要去浸溫泉呀 ~

酒店的 shop ~



隻熊好惡咁呀 .....



酒店大堂 ~


有一個聖誕 corner, hehe ~





如果想有 privacy 啲, 可以豪啲嚟到貸切風呂 (私人), 3000 yen (40 mins) ~



之但係軍曹旅行社經費有限, 所以我哋都係去返大浴湯啦 ......


好靚既日落 ~


麥茶 ~


原來有入浴時間架 ~



婦人浴場 內, 因為無人, 所以影幾張相俾大家睇 ~



護膚品 ~


浴場內 ~

咁正既, 一個人都無, 二等兵可以包場 !!



露天風呂 ~

感覺好正 ~


浸完溫泉我哋就返上房準備晚餐啦 ~

浴場外的遊戲中心 ~


太鼓之達人呀 ~


仲有比卡超 tim ~






返到上房有啲肚餓, 歎吓茶、食下酒店送的小蛋糕先 ~

 原來係非常濃郁的芝士蛋糕, 好正呀 !!


其間突然見到熊本熊响台場富士電視台外報告天氣呀 !! 超爆笑 ~


大約 18:00 pm 左右, 酒店職員到來 "起壇" 預備晚餐 ~

題外話 : 話說二等兵同隊長都好怕暖氣太焗, 於是開了露台的窗散吓啲暖氣, 點知職員入來好關心地教我哋開暖氣, 佢以為我哋唔識開暖氣攪到間房咁凍, 嘻嘻 ~


好快手就已經準備好啦 !! 


正 ~



啲牛真係超得 ~


碗飯照舊俾隊長 KO-ed 晒, 職員見到一粒飯都無剩, 又好關心咁問隊長添唔添飯 !! (問了好幾次, hehe) ~


酒店送的香檳及蛋糕 ~

二等兵勁 surprise !!


Cheers !!


季節水果 ~

真係好細心, 切開了一粒粒 ~


吃過飯餐後, 有另一位職員到來舖床, 我哋就休息了 ~


入夜後的那須 ~


上一篇 : Day 3 Part 1

下一篇 : Day 4 Part 1

2 則留言: