2009年8月15日 星期六

聖安娜之鬆弛熊蛋糕

今日二等兵舊曆生日, 早前見到星星砂的 blog 得知聖安娜出左個鬆弛熊蛋糕, 訂一磅就有一套碟送, 兩磅就有兩套碟, 三磅就有三套碟, 總共有三套~

本來想訂美心魔鬼蛋糕既二等兵, 見到套碟咁靚, 就好想擁有佢喇~~~

但係無理由訂一磅得一套碟架, 一訂就想要晒 3 套碟~….但訂三磅又唔知點食, 因為根據經驗, 二等兵以前食過聖安娜既蛋糕係覺得超唔好味, 所以今次如果訂 3 磅都有 d 冒險….

响舖頭心大心細既時候, 隊長話不如訂夠 3 磅, 食唔晒有佢包底, 於是就訂左三磅喇……@@ 今次肥屎……

本來又想一次訂一個 3 磅, 但二等兵又貪心, 唔想咁齋, 於是訂左 3 個一磅可以食三款!!!

好開心, 訂果陣即刻可以拎走套碟!!!




黎, 我地黎張大合照先~ 1,2,3 笑……….




不過, 套碟只係膠碟…..@_@, 但真係好得意呢!!




好喇兩位主角出場~




呢兩個分別係士多啤梨蛋糕 & 蛋白蛋糕~




呢幾塊朱古力咁就俾隊長好殘忍咁吞晒落肚………….><”




結論: 唔知係咪食開阿嫂既高質素蛋糕呢? 我覺得阿嫂整的蛋糕好食好多囉……

士多啤梨蛋糕超唔掂, 海綿蛋糕好 “鞋”, 士多啤梨勁酸, 裡面又無生果, 得少少士多啤梨….

蛋白蛋糕就好 d, 下面有 d 脆脆咁~

其實仲有一個朱古力慕士蛋糕仲未攞, 因為唔敢一次食 3 磅, 希望會好食 d 啦~

沒有留言:

張貼留言