2011年7月2日 星期六

Smile Yogurt & Dessert Bar @ 九龍城

一場黎到九龍城, 我哋飯後响附近散吓步先 ~

本來好想試下九龍城名物 - Patisserie Tony Wong, 但係個心又好想試吓呢間 Smile Yogurt, 掙扎之下就揀咗二等兵至愛既 yogurt lo ~

聽講呢間 Smile 又係同 Tony Wong 有關架, 咁唔緊要啦, 食到佢出產既 yogurt 都一樣啫 !!




啲 menu 好吸引 !!




我哋又有選擇困難症啦, 叫 Fruity Fruity 好, 定係叫 Mango Fever 好呢 ??




五十幾, 六十幾蚊一杯乳酪, 好貴呀 … =.=




平時食 $12 一盒叉燒飯已經好滿足既隊長今晚好好呀, 佢見二等兵咁鍾意食乳酪, 又知二等兵唔捨得攞五六十蚊出黎食, 佢就拎咗張 $100 出黎同二等兵講 : “我唔理你喇, 我去搵位, 你自己鍾意買邊個味就邊個味啦 !!”

突然覺得隊長好好呀 !!

廚窗啲 demo 整得好吸引呀 !!




真係款款都咁靚 ~






果然係 Tony Wong 出品既 cake, 好靚呀 !!




仲有各款捧捧, 好得意呀 !!







天花上的吊燈 ~




終於決定揀 Fruity Fruity ($58), 排隊先 ~




頂部紅色既係士多啤梨羅靭雪芭 ~

生果有哈蜜瓜, 藍莓, 芒果 & 士多啤梨 ~

原味乳酪上有西柚汁, 西柚味好清香, 好正好正 !!




睇黎隊長都鍾意咗食乳酪啦 !!




Total : $58

Kelly, 你快啲試吓, 你一定鍾意 !!

沒有留言:

張貼留言