2009年3月2日 星期一

華樂餐室@嚤囉街

隊長今日 Day off, 所以特登過黎同二等兵食 lunch~~

好耐都未食過嚤囉街既華樂餐室啦, 佢星期六又長短週喎, 所以揀左今日食!!!

題外話: 連餐廳都有長短週……唔知幾時先到二等兵 ><

好彩可以早 5mins 落樓, 加上又近啫, 黎到都唔使點等位, 我地又再次坐出面樹下既枱, 好 feel~ (係大排檔 feel 呀!!!)

又係 order 午餐, 呢個蛋包真係 good 呀!!

呢份散左既蛋俾左隊長食, hehehe~




二等兵就要呢份完整既蛋包先~~




次次揀親都係豬扒茄意, 但今日二等兵喉嚨痛, 所以揀左個無咁熱氣既火腿茄意 ($25)~




阿姐問隊長食乜,

隊長答: “照舊丫唔該!!”

阿姐話: “唔好意思喎, 照舊即係乜野呀?”

豬扒黑椒意 ($30) 個豬扒真係好滑架……不過減肥既人仕就會覺得油左 dd~







話說食食下有個食環署既人員黎影相炒牌, 因為 d 枱擺到成條路都係, 後來阿姐就同我地講, 原來一張枱要罰成 $600, 望一望, 總共有四張枱, 嘩阿姐今次肉都赤埋囉……….




Total: $57 (凍飲 + $2)

沒有留言:

張貼留言