2009年3月7日 星期六

澳洲牛奶公司@佐敦

今日去左 Elements 睇近期好 Hit 既一百萬零一夜, 我地一放工就即刻去買飛先!! 點知去到都已經冇乜好位可以揀, 要揀到 E 行近路口既側面位, 無偈啦~~ 近就近左 d, 但係唔想睇第二個時間, 都照買飛!!

[題外話: 話說有 3 位女仕買唔到相連位就想同人調位坐, 坐佢隔離果 pair 人都已經調左一個位俾佢, 等佢地可以一齊坐架啦, 但原來果 3 位女士仲有兩個朋友, 係買左一個好側面又前既位, 佢果兩位朋友同果 pair 人講可唔可以同佢調位, 但佢個位實在又前又側, 梗係冇人同佢調啦, 點知佢仲用 d 恐嚇性既說話同果 pair 人講: “你唔調位盞我陣間阻住你架咋!!” 邊有 d 咁既人架?!  果pair 人梗係唔理佢啦, 繼續睇戲。但睇到半場既時候, 果位先生竟然無啦啦走去後面巡視一輪, 然後叫佢果 4 位朋友坐後面!!! 真係唔明, d 人睇戲就睇戲啦, 睇戲都唔會傾偈架啦, 硬係要坐埋一齊都唔知仲乜!!! 仲好似天經地義要人地同佢調位咁!!! 佢個位靚就話姐, 但佢個位又側又前, 人地唔調仲咁話人!!!] 路見不平….發洩完畢!!!

掛住買飛都未食晏, 望望個錶仲有成兩個鐘, 於是行返出佐敦搵食~~ 

其實隊長早兩日先講完話想去澳洲牛奶公司食蛋, 今日黎開呢頭就食啦!!! 

嘩真係多人到爆!!! 條龍足足有好幾間舖位咁長, 但係呢度勝在快!!! 真係乜都快, 我地等左兩三個字已經可以入座喇!!!

今次終於記得叫牛肉唔要叉燒喇!!! 果然牛肉係好味過叉燒的!!  







炒滑蛋~~~ 個蛋仍然係好滑好滑!!




隊長塊多士就正啦!!! 可惜二等兵感冒未好要戒口….. >.<










計埋等位, 前後只係用左 30mins!!! 勁!!!

沒有留言:

張貼留言