2010年6月19日 星期六

暫時都不會再侵略的 萬豚屋 @ 尖沙咀

呢個禮拜 book 唔到場打波, 所以終於有機會黎萬豚屋喇, 其實之前食過是感覺良好的, 好可惜經過今日後, 都應該會有一段日子唔會再黎喇 ~ 點解 ?? 睇落去喇 ~~

原來而家改左, 只接受 3 日前的預訂, 即係話如果星期六黎食, 最早星期三先可以 BOOK 位 ~

星期三夜晚打黎 BOOK 13:30 pm, 放工後我地大約 13:15 pm 黎到, 唔使 3 mins 就入到去喇 ~




一坐低, 即時 order 食物先 ~

一杯係凍咖啡, 一杯係凍檸水 (凍飲不需加錢) ~

出面好熱吖, 拿拿臨飲啖凍飲消消暑先 !!!




問題 (1) : 落單次序先後調轉

我地一坐低已經 order 食物, 旁邊的兩張枱還沒有人來, 我地落咗單成 10 mins ,隔離兩枱客才落 order, 但佢地上食物的次序是先後調轉的, 眼看隔離已經有食物上枱, 之後隔離再隔離一枱亦有食物到, 反而最先落 order 既我地等極都未見有野食, 直至等到隔離食左成 1/3 碗, 我地第一碗烏冬先黎 … 其實二等兵對呢個舉動好反感的。幸好, 追單的時候服務員是好有禮貌的。

呢個係隊長叫既 “石燒上級豚肉手打烏冬配香辣麵豉湯底” ($60)




有隊長至愛既雞蛋吖 ~~




每次隊長都會先整到佢變一隻 “溫泉蛋” 先食落肚 !!!

湯底好味, 烏冬好味, 整體上係好味的 ~~




呢個係二等兵叫既 “石燒上級牛肉手打烏冬配豬骨湯底” ($58)




面果 d 菜苗俾晒隊長後, 二等兵就浸下 d 牛肉先 ~

係幾好味既 ~




問題黎喇 !!!

問題 (2) : 冷氣有問題

其實坐低無耐, 已經見到前面的冷氣左手邊的出風位開始滴水, 其他三面無滴, 果枱客已經食到尾聲了, 佢關掉冷氣抹下 d 水, 等兩位客人結帳後, 佢開返部冷氣再入客坐果兩個位 ~

開左一陣其實已經開始滴水喇, 其實佢唔應該再安排客人坐果個位啦, 於是又再幫客人掉位, 如是者佢就關左呢部冷氣, 再安排新的客人坐果兩個位 …..之後就一直關左部冷氣無開過喇!!! 後面的我們當時真係熱到痴晒線, 枱枱客都投訴熱熱熱 !!!

有相為證, 呢部冷氣後尾已經關左 …




另一部就著住 …




食到中途, 店員無啦啦遞上一杯冰水問我地 : “係咪你地話好熱而想攞杯冰水呀 ??”

其實唔係我地投訴, 可想而知當時有好多人都不滿當時的室內溫度 @@

幾好食都係假, 食到身水身汗果下真係幾辛苦 …… 所以話有一段時間都不會再黎侵略了 ~

Total : $130 (need 10% charge)

沒有留言:

張貼留言