2010年9月4日 星期六

爭鮮迴轉壽司 @ 荃灣

想試左好耐既爭鮮迴轉壽司, 今日終於的起心肝去食喇 !!!

話說大約年幾前, 葵芳地鐵站開左間台式的爭鮮外帶壽司, 每件 $3, 二等兵同屋企人試過都覺得幾 OK, 後來知道荃灣開左間迴轉壽司有得堂食, 碟碟均一價 $8, 二等兵一直都想試下, 可惜聽聞呢度既入坐安排有問題, 同埋呢度既服務態度麻麻, 而且我地經過幾次都有好多人响度排隊等位而放棄左 ~

今日我地終於的起心肝黎試下, 特登早 d 黎攞位 !!!

黎到 17:30 pm, 都已經排隊排到樓梯口喇, 我地諗住要等成 30 mins, 二等兵仲叫隊長响隔離書局睇下書先, 點知因為排响前面好多都唔齊人而唔可以入座 !!! 二等兵拿拿臨 call 返隊長返黎 !!! 我地企左 10 mins 已經入得喇 !!!

原來限食 50 mins, 但我地過左 50 mins 都無俾人催埋單, 全程食左大約 1hr 10 mins 都無俾人催過 ~




茶包 ~




"哇沙比", 應該係台灣人叫法 ~




無得 order, 全部係在迴轉帶攞 ~

呢度碟碟都係 $8, 加一另計 ~




$8 咁平, 鍾意食乜就攞乜 ~




三文魚壽司, OK 喎 ~




蟹肉沙律壽司 ~



甜蝦壽司 ~



黎多件三文魚壽司先 ~

迴轉帶上唔係碟碟都靚, 記住攞時要睇清楚邊碟新鮮 !!!




帶子壽司 ~

d 帶子我地覺得好新鮮, 所以 encore 左幾次 ~




二等兵獨享 - 三文魚子壽司 ~ OK 唔腥 ~




辣汁螺肉壽司 ~




鮑魚片 ~ 幾好味 ~




encore 的帶子壽司 ~

帶子壽司都係件件唔同, 有 d 切到好薄 ga, 攞既時候睇清楚喇 ~




海膽壽司 ~

隊長 : “試下 d 海膽掂唔掂先 !!”

二等兵食後 : “我接受唔到囉 …”




鰻魚壽司 ~




辣汁蜆肉壽司 ~




見到碟帶子壽司, 又忍唔住攞黎食 ~

隊長 : “不如打孖黎啦  !!!”




鬆鬆: “呢碟串燒四兄弟幾好味喎 !!!”




蜜汁櫻花蝦壽司 ~

蜜汁櫻花蝦即係類似日本人早上要黎送粥果 d 醃制過既蝦乾, 幾特別, 第一次試呢種壽司 ~




隊長臨尾再 encore 多碟帶子壽司 ~







Total : 16 碟, $141 (已包加一)




傳聞中話佢堂食既服務同入坐安排係唔掂, 但今次我地算幾好彩, 樣樣都幾 OK, 只係中途發生左段小插曲, 就係位職員收碟時唔覺意將 d 菜水倒瀉左落隊長見波衫度, 但佢都即時俾紙巾同濕紙巾我地清理, 仲講晒唔好意思 ~ 睇黎又唔似傳聞中咁差既招呼喎 ~ 而且, 幸好隊長件波衫唔係勁貴果隻, 同埋 d 汁唔係油立立的, 所以呢段小插曲都無影响我地成晚的心情 ~

沒有留言:

張貼留言