2010年9月18日 星期六

又係 Saizeriya 薩莉亞 @ 荃灣

話說隊長話好耐都未食過薩莉亞喇, 所以今日話黎荃灣開餐 ~

我地次次黎都一定會避開 19:00 pm 既人潮, 大約 18:00 pm 已經坐低喇, 都好吖, 他他條條咁食, 又唔使急, 又可以早 d 食飽飽, 消化 4 - 5 個鐘後先瞓覺 ~

隊長一坐低就落左個飲品吧 ($12) 先 ~ 我地單叫一個 for 隊長, 因為二等兵唔想飲咁多甜野, 淨係飲水 OK 喇 ~

佢先黎杯熱朱古力, 但可惜杯朱古力無哩味道 ~




見杯朱力無哩味道, 佢轉行飲美綠啦, 但杯美綠又甜左 d ~ 於是佢就索性兩溝 ~




邦哥尼蜆肉鐵板煮 ($16) ~

隻隻都有肉, 21 隻收 $16 咁平真係無異議 !!!




薯仔二等兵至愛既沙律, 今日食返薯仔, 叫左呢個薯仔沙律 ($23) ~

個汁真係好好味架啫, d 薯仔都係好好好味 ~




海鮮意大利飯 ($24) ~

其實隊長對呢 d “泡飯” 類都比較抗拒, 所以佢開頭都唔想叫呢個泡飯, 但二等兵想食, 佢就話試下啦, 點知一試佢都覺得幾好味, 特別係個汁, 而d 飯都唔會爛 pat pat ~ 唔錯, 下次可以翻炒 ~




中場休息, 隊長又攞左杯美綠 & 可樂 ~




唔夠喉, 再黎多杯美綠 & 7-up 先 ~ 所以話無論任飲定任食, 都會蝕俾隊長架 !!!

弊, 我地咁講容乜易俾 d 任飲任食店 black list ga ?!




上面幾樣野當然唔夠隊長填肚啦, 於是我地又加單 ~

西蘭花煙肉香蒜辣汁意大利粉 ($22) ~




好辣, 結果成碟俾隊長 KO 晒, 佢話辣得好爽呀 …. kaka ~




又黎多杯美綠 =.=, 另一杯係可樂溝 7-up, 所以淡色 d ~




二等兵無得食意粉, 唯有食 pizza 啦 ~

呢個香辣腸 pizza ($28) 雖然叫香辣腸, 但係頭先食左幾啖意粉後, 二等兵發覺佢一 d 都唔辣, 所以食左兩件 ~~ 吓 … 咪即係食左半個 pizza 囉 …. @@




好香芝士同香腸味, 又係好正吖 ~




哈哈, 隊長溝汽水溝上癮, 呢杯睇黎係 3:7 既可樂溝 7-up 喎 ~

仲記得中學果陣, 好鍾意去 7 仔買自斟既汽水, 可以兩溝 / 三吖嘛 ~




鬆鬆 : “雞仔, 呢餐咁平, 我地俾啦 … 唔係第日食餐勁既我地又無錢俾呀 !!!”

雞仔 : “咁我明天勤力 d 打掃, 睇下會唔會執到寶先 ~”






Total : HK$125 (免加一)

平靚正之選 ~

沒有留言:

張貼留言