2009年4月10日 星期五

碗屋@中環 (1)

今日係長假期的開始, 二等兵只可以玩兩日就要進入考試既閉關期…….

於是今天安排了同屋企人渡過~~

家中兩位長老食 buffet 就食得多, 但就未食過日式放題, 所以我地今日 book 左碗屋同佢地試下~~

由於今天是 easter, 所以只限食 2hrs, $298/位, 後尾先知長者可以 -$100 = $198/位~~ 於是長老一號就好開心咁享有呢個優惠喇~~




gogogo…………….!!!




我地一行 6 人, 黎到都冇乜人, 不過唔夠 15mins 已經坐滿!!







就係在呢個 menu total 50 款食物上任點~~









店員很細心, 因為我地坐低既時候仲有兩位未來到, 我地本來想等埋他們到來後才叫, 但係店員主動問我地: “不如叫個剌身拼盤食住先?”

呢個 service 太 good 啦!!! 於是我地就首先叫左呢條船~~

d 剌身真係超勁新鮮~~!!!

呢條船包括 : 劍魚, 油甘, 三文, 希靈魚, 牡丹蝦, 甜蝦, 帶子, 北寄貝同赤貝~~




好新鮮既帶子~~













海螺剌身~~




原來星期五係會有特別野的, 就是 帆立貝/鮑魚/生蠔, 每人任選一份~ (呢三款食物 menu 冇的~)

帆立貝真係好得, 好好味, 估計裡面是有芝士的~~




鮑魚好太隻, 夠晒淋, 正!!




因為二等兵唔食生蠔, 所以冇試食, 但試過呢兩隻既屋企人話寧願選擇帆立貝或鮑魚~~




食晒剛才叫的剌身拼盤好似唔多夠喉, 所以再黎多 round 先~~

今次重點出擊~~




蟹籽沙律, 正~ (應該話好難會做到唔好味的, hehe~)




豆腐沙律, 配上麻醬, 好好味, 好清新~~




炸軟殼蟹~ 正!!!


鵝肝, 好得喎~


之後叫左幾款鐡板燒~ 有帶子, 蝦 & 多春魚~~ 好味~~




冇法啦, 呢度有 6 個剌身怪响度~ 再黎多 round 剌身先!! ^^


牛肉薄燒~~ good~~


嘩?! 乜咁多手卷既~~ 因為佢寫住 “小手卷” , 我地以為一件一啖, 黎到先知係同平時食開果 d 差不多 size~~


牛油果蝦沙律小手卷, 正!!



海膽小手卷~~ 算啦响 HK 食海膽始終唔會搵得返在日本食果陣既感覺~

不過, d 紫菜好脆就真~~ hehe~~


下面果個係味付魷魚小手卷, 一般~


豆腐沙律 encore~


燒豚肉, 正~~


剌身拼盤, round 4!!!


Round 4 都仲好新鮮呀!!! 完全冇漏單!!!



燒羊鞍!! 好有羊酥味, 正丫!!


沒有留言:

張貼留言