2009年4月4日 星期六

侵略長洲 (Part 2)

食完魚蛋之後我地再行呀行, 行呀行, 行行下見到有好多蝦乾同咸魚擺响度曬~~~







嘩, 呢 d 正野!!







好喇我地去下一個景點 - 關公忠義亭先~~ (多謝 C 小姐既推!!)

呢度有一棵櫻花樹~~~
















好靚呀~~~










鬆弛熊的感覺真無奈…………..><




睇完櫻花, 沿路行返去海灘方向~~

見到華威酒店~~




响二等兵同隊長影合照既時候, 鬆弛熊做左路人甲 tim…….




你地估下隻狗狗响度做緊乜野?? 嘻嘻!!




行完海灘, 隊長話要食甜品, 我地本來諗住去 “師妹甜品”, 可惜冇開門, 於是改為去另一間 “允升甜品” ~




二等兵一見到 d 雜果乜乜, 雜果物物就發狂架喇, 於是就叫左個芒果雜果西米露 ($15) ~

而隊長就叫左個花生糊 ($7), 另外再叫多一件芒果糯米糍 ($6)




隊長個花生糊真係好糊, 隊長至鐘意~

至於二等兵個芒果雜果西米露, 個芒果汁一般, 西瓜冇乜味, 所以其實呢碗野麻麻地….




反而個芒果糯米糍 d 芒果就好甜, 唔錯!!





食完甜品見冇乜地方好行喇, 望望錶, 2:23pm, 於是就行返去碼頭, 剛好趕到呢班船!! Good fit!!

沒有留言:

張貼留言