2010年3月29日 星期一

Day 4 Part 2 - 茶寮都路里 (Lunch), 円山公園, 祇園

今日行程 : 京都 —> 清水寺 —> 茶寮都路里 (Lunch) —> 円山公園 —> 祇園 —> 伏見稻荷 —> 京都 (Dinner - 美々卵) —> 二条城 (夜櫻觀賞) —> 梅田 (宵夜 - 九州 らーめん 亀王) —> Hotel 休息

由清水寺行返落去就係清水坂, 三年坂,  二年坂一帶 , 這裡的店舖大多數都是售賣和菓子及漬物 etc ~



佢地好體貼的, 有得試食之餘仲有茶飲 ~


不過, 二等兵覺得呢類和菓子實在太甜喇, 所以只買左兩盒作為手信 (聖護院八ツ橋) ~

, 呢間舖真係 西利 !!!





哈哈, 隊長同鬆弛熊放埋一齊 !!!




清水寺今年由 23/3  11/4 日都會有夜間 (6:30 pm to 9:30 pm) 特別拜活動, 即係夜櫻觀賞吖, 我地本來打算到清水寺賞夜櫻架, 但係當知道二条城都會有夜櫻觀賞活動, 所以唔想一個地方去兩次, 於是我地改去二城賞夜櫻 ~~~






沿著三年坂 (產寧坂) 行落去, 見到呢棵好靚既櫻花吖 ~~~ 剛啱又一陣強風吹過, 櫻花被吹落好靚吖 ~







二等兵就响 "桜庭店" 買了 2 條櫻花電話繩 ~~



行過見到呢間賣面油紙好出名的よーじや !! 二等兵本來都想買些面油紙, 但實在太貴喇, 真係唔捨得買, 所以就咁 window shopping 算喇 !!!

呢間只係一間 shop, 無 café ga, 我地明天會去侵略在哲學之道既 よーじや café ga ~







但呢間 shop 都好大 ga, 仲有亭臺樓閣 tim (青龍苑)



繼續行行行, 哈哈 ….. 又見到好多隊長既產品吖 !!!




隊長, 你侵略既範圍都好廣喎 ~




响京都時常會見到和服裝扮的日本少女 ~ 其實真正的藝妓是不會企定俾你影相的, 這些任影唔嬲的都是以藝妓作打扮的少女 ~



二年坂 (二寧坂)



行落 d 就係 八坂の塔 ~




望上去就係 高台寺, 因為無時間, 所以我地無上去 ~



ねねの道









日本和服好靚吖 ~





行到有 D 肚餓喇, 我地又開始搵食先 ~




二等兵 : “, 隊長, 乜支雪糕咁似你既 ???”


隊長 : “保護顏色呀 !!”





好喇, 我地揀左呢間 茶寮都路里 (高台寺店) 開餐 !!!




好慶幸嚟到時唔算多人, 當我地排隊後就開始有條人龍喇 !!!




茶の十德 ~







呢個係 "白玉クリームゼリーあんみつ" (893 yen), 裡面除了有抹茶雪糕外, 還有些小丸子及蒟蒻 ~ 面上舖了少許紅豆沙, 味道真係好夾, 好正呀 !!!





另外叫了一個 "抹茶あんかけうどんセット” (1155 yen), 包括一客抹茶麵及一客抹茶芭菲 ~~

呢個茶麵真係估佢唔到咁好味 ga !!!! 唔識點形容, 總之係好好好好味 !!! 真係 highly recommend !!!





好快就 KO 左喇 !!!




响度食野真係一種享受, 可以好 relax 咁慢慢歎, 明知你有茶麵又有甜品就唔會一次過上晒 d 食物, 等你食晒個麵先問你可唔可以上甜品 ~ 如果 HK d 食店係咁就好喇 ~


呵呵, 芭菲黎喇 ~~~

好正呀 !!!!!!!!!!!!!!! 真係好好味 !!!





鬆弛熊同雞仔一見到張 bill 即刻你推我讓 …….@@

鬆鬆 : “雞仔, 弊啦 …. 頭先食得咁開心 ….


雞仔 : “虎年鬆, 呢餐輪都輪到你啦掛 ?!









見到呢張咭紙無整污糟, 二等兵就 keep 起佢留念 ~




食飽飽, 我地殺到円山公園 !!!








沿路見到幸運之扉 ~~ 擺放著不同出生日期的運勢 ~ 每張 100 yen ~




我地黎到 円山公園 !!!
円山公園の象徴「祇園枝垂桜」~~




遠處已經見到野餐區!!!







好正呀, d 櫻花又滿開喇 !!! 唔好意思, "影相怪" 又要出場喇 !!!









二等兵 : “隊長, 我同你 make appointment , 今日你要同 坂本龍馬 先生傾侵略大計, 我响呢度附近影住相等你 !!!”






櫻花樹下既和服少女 ~~




d 檔口賣既係燒魷魚同燒餅, 好香呀 !!!!!!!!!






我地由這個鳥居通過去八坂神社 ~



八坂神社 ~



唔知大家有無覺得, 黎得多呢 d 廟好似間間都一樣呢 ?? 可能二等兵無慧根 @@

d 廟既顏色好靚 ~







好喇, 睇左幾間廟後, 我地行去東山方向附近先 ~

白川 ~




唔講都無留意呢個係公廁 tim ……




沿路經過 一澤信三郎帆布 ~ 我地又入去睇下 ~


相信很多團友都知道這間帆布店的歷史, 所以我也不用多說了 ~

一澤信三郎帆布以手工精細而出名, 本來二等兵都想買袋 ga, 不過真係太貴…. 所以放棄左 @@




哥哥開的 一澤帆布, 不過休業中 ~


東山三条 ~



平安神宮 (表參道 - 大鳥居)


之後去返祇園附近行吓先 ~~

哈哈
よーじや (祇園店) 好似梗有一間响附近咁 ~




祇園町南側既 花見小路, 以前真係藝妓聚集既地方 ~




入去兜個圈先 ~







行返出去四条通, 已經見到 壹錢洋食 !!! 呢間都係我地既 target 之一 !!!




門口既公仔好攪笑呀, 隊長身痕又話要侵略下 @@








二等兵 : “好喇, 我地睇下食咩先 ??”




隊長 : “睇咩吖 呢度得一樣野食架咋 !!!”


好攪笑架, 真係咁架, 一入去坐低, 店員就會攞起個餐牌揭開介紹, 之後同你用日文講, 我地得一樣野食架咋 ~ @@




製作中 …….




鬆鬆 : “雞仔, 好似好香咁喎 !!! , 你唔好同我爭喇 !!!”

, 二等兵覺得真係超好味呀 !!! 不過隊長就話一般 wor !!! 哈哈, 於是二等兵就食左大半份喇 !!!








京都四条南座 - 歌舞伎, 演劇公演地方 ~




二等兵 : “隊長, 我知呢條係白川, 頭先見過 !!!”

隊長 : “懶醒, 呢條係鴨川呀 !!!”

二等兵 :





呢度真係俾到一個好 relax 既感覺 !!!




住响呢度好幸福吖 ~~~





唔經唔覺已經行到黎河源町喇 !!!




呢個位望過去真係勁靚 !!! 即刻 snap 多幾張相先 ~





經過 新京極商店街, 入去行下先 ~




d 食物模型真係勁吸引吖 !!!



錦天滿宮 ~



好喇, 我地入去 錦市場 睇下有無野啱食先 ~~~




但係 …… 入面 d 野食實在太貴喇, 真係買唔落手, 唔知點解覺得黎到京都, d 物價好似貴過大阪咁多既 ??



下回 : Day 4 Part 3

沒有留言:

張貼留言