2009年10月9日 星期五

舊同學聚會 @ 旺角稻香魚港

今晚約左 6 位相識多年既好朋友, 我地一行 7 人黎到侵略稻香魚港~~

我地大約 7:00pm 來到已經 8 成滿, 90% 係打邊爐, 唔知係咪真係咁抵呢 ? 不過我地原先無人提議黎打邊爐既關係, 所以我地今晚係食晚飯~~

傾完一輪偈, 影完一輪相, 我地就睇下叫咩好 !!! 實在大好喇, 雖然有 7 個人 7 把口, 但我地完全無選擇障礙症, 好順利好快咁揀左好多個餸喇!!!




海中斑三味包括 :

清蒸頭腩~


另外一味既翡翠炒球~ 上面果個好食 d, 可能因為有二等兵鍾意既粉絲 ~~ 索晒 d 蒸魚豉油, 正!!!




仲有脆皮燒鴨 (例)~ 啖啖肉!!!


二等兵指定要既菠蘿咕嚕肉~




本來我地叫皮蛋青瓜, 黎到無皮蛋, 因為我地叫呢個係為左想食皮蛋, 於是就同傳菜阿姐講話落錯單, 點知傳菜阿姐話 “無得換”, 後來叫返落單既 waiter 黎先叫佢攞入去加返 d 皮蛋!!!




終於有皮蛋喇 !!!




芥蘭炒臘味~




椒鹽墨魚爽 ~ 好味, 不過油左 dd~




雞絲粉皮 ~ 這個麻麻地啦 ~ 同平時食的有點不同~




黃金芝心丸~ 呢個最快清晒!!!




白飯 x 4




yeah!!! 成枱都係食物!!!我地飲杯!!!




其實食物已經不錯, 再加上同各位好友暢談舊事, 喚起了好多開心既回憶!!!

Happy Friday night !!! Tonight is so happy~~~

Thanks all my dearest friends!!!!!

沒有留言:

張貼留言