2009年10月25日 星期日

小肥羊 @ 福民

响福民附近行左 2 - 3 hrs 後, 我地大約 5:30 pm 黎到小肥羊~

講多無謂, 點菜先 ~

無左上次個清涼鍋底, 今次叫左呢個清湯底 (RMB 20) ~~




隊長見咁好興緻, 啤啤佢先 ~ 青島啤 (RMB 8), 隊長未飲已經醉左……..




我地兩個都好鍾意食羊, 所以先黎個 “精品肋腹肉” (RMB 35) ~~




呢個係誤會了的 “豆苗” (半份 RMB 5), 因我地忘記了大陸叫的豆苗同我地食開既係唔同~




通菜半份 (RMB 4), d 菜有得叫半份真係好, 因為我地人少少, 又想食多幾款食物, 叫半份就可以滿足呢個願望~




泡腐竹半份 (RMB 6), not very good…




粟米半份 (RMB 4),擺落去 d 湯度十下十下先~




鮮滑雙拼 (RMB 45), 呢個係我地全晚叫既食物裡面最貴的, 本來二等兵話就咁叫墨魚丸, 但隊長話出面都有得食啦, 堅持要叫呢個, 最後都無令人失望, 雙滑都好正 !!!




乾晒支青島啤, 再黎支 1.25L 可樂 (RMB 12) ~~




呢個係服務員推介既 “精品腱肉” (RMB 30), 正啊 !!!




炸腐竹半份 (RMB 6) ~ 呢個好食過泡腐竹好多~~




生菜半份 (RMB 4), 隊長你做乜哩响度呀 ???




再黎多半份通菜 (RMB 4) ~~~




呢條烤羊串 (RMB 3) 好孤單….哈哈…其實見到隔離枱十幾廿條咁叫好過引, 之但係我地實在人太少, 所以唔可以大堆大堆咁叫~




服務員另一推介, 豆沙餅 (RMB 3), 必食之選 !!!




Total : RMB 193, 真係好抵 !!!

雖然呢間係新淨 d , 但我地一致認為燕南路果間服務好 d~~

沒有留言:

張貼留言