2009年2月12日 星期四

Apple Green@新世紀

今晚既晚餐隊長一早諗好左………我地今晚轉轉口味, 食西餐~ 去左 Apple Green~

我地冇諗到 weekday 都要 book 位, 黎到門口都冇人, 入面又只有兩枱客, 但係帶位小姐話 full book, 叫我地留低電話, 大約 45mins 後會 call 我地, 咁我地就0係樓下既書局打書釘啦~~ 但係過左 45mins 都冇厘聲氣, 於是返番去 Apple Green 睇下係咪真係咁多人, 點知一埋去佢就話有位, 真係吹佢唔脹!!! 入到去其實都有幾張吉枱…..都唔明點解控制人流控制得咁差既!!!

隊長話得想黎呢度食, 梗係諗好左想食乜啦~~ (你睇隊長幾為食)

我地叫左一個沙律~

其實可以叫 menu 入面 d 沙律架, 亦可以自選配料, 我地呢 d 麻煩友梗係鐘意攪攪震啦!!!

睇下張 Salad Cart, 嘩全部英文黎既………望一望, 只係識簡單既蕃茄, “塞” 米, 菠蘿等等, 於是我地就靠運氣隨意選擇喇~




最尾揀左:

Crisp Romanie Lettuce 羅馬生菜

Cucumber 黃瓜

Tomato 蕃茄

Corn 粟米

Pineapple 菠蘿

Broccoli 西蘭花

Wild Mushroom 野磨菇

Albacore Tuna 吞拿

Grilled Sausage 煙香腸

Smoked Ham 煙肉

Cheddar Cheese 車打芝士

Cilantro 胡荽菜

Sesame 芝麻

Salsa 黑西哥汁

Green Onion 洋蒽

Peanut 花生

Honey Mustard 芥末

哈哈…………….睇個樣都幾好丫, 食落仲好好味架~







呢個係煙肉忌廉意粉($78) …….好正!!! d 白汁味勁濃, 但要趁熱吃, 如果唔係就好漏!!







呢個薯條 ($22) 同出面食開果 d 好唔同, 食落覺得甜甜地咁架, 仲要熱辣辣, 又係勁正!!!!







最後黎多個法式燉蛋先 ($38)~

但面果 d 糖漿過了火, 竟然燒到苦苦地……….同埋層糖太厚喇~ 一咬痴晒牙, 不過下面層蛋就好好味, 又好滑~




Total: $248.6

我地都覺得幾好味, 可以間唔中黎侵略下, hehe, 不過記得要 book 位喎!!!

沒有留言:

張貼留言