2009年2月26日 星期四

大巴黎餐廳@MK


各位團友係咪以為我打錯字呢? 其實我冇打錯字, 真係唔係小巴黎, 係大巴黎呀!!!

我地經過見到寫住大巴黎, 望望餐牌都 ok, 就入去試新野~~~

我地叫左兩個 set dinner

Dinner 跟湯, main course, 及飲品

先來兩客白湯~ 正常水準~

其實飲過安東尼小廚既白湯之後, 二等兵對其他食肆既白湯一向冇乜要求~


二等兵叫了馬連娜雞扒拌薯菜 ($42)

雞扒幾好味, 好有肉, 又唔乾, 本來晚餐寫住可選配: 蒜蓉汁, 黑椒汁同燒汁, 但我地揀汁既時候又話我同隊長叫果兩個餐唔俾揀汁, 有 d 唔明, 不過食落個汁幾好味, 但薯條乾左 d~


隊長叫了德國咸豬手配飯 $48

我地諗住揀黑椒汁既時候, waiter 哥哥話唔可以揀汁的, 我地心諗佢會俾個特定既汁配豬手啦……點知送到黎就見到原來係 “白恰” 豬手…… 肉質有 d 似煲完湯既瘦肉……. 於是隊長就係咁點二等兵 d 雞扒汁喇……


餐飲選了是日特飲 “青蘋果梳打” & 凍鴦鴛~

是日二等兵著了一件黃色既衫….加埋呢杯青蘋果梳打, 簡直襯晒隊長….

都話二等兵係隊長既忠實 fans 黎架啦, kakaka~~~


Total: $90 唔使加一~

沒有留言:

張貼留言