2009年9月24日 星期四

添飯小廚 @ 西環

今日隊長搵到呢間飯店開餐真係抵讚 !! 點解? 我地即刻去片 !!!

放工隊長同二等兵有 d 野做, 所以黎到開餐既時候已經接近 8:00 pm 喇, 但好彩我地早一步, 因為黎到都係得兩枱客, 但我地坐低後無耐已經開始等位喇 !!!

呢度係食中式小炒, 應該係做街坊生意~ 老闆佢地不知幾好人, 又親切喎, 仲好細心 tim, 一坐低即刻熱情招待 !!!






睇下食咩小炒好先~~

首先黎個我至愛 — 菠蘿咕嚕肉, 大大碟, 都係 $38, 唔會太乾, 又唔會成舊都係粉, 正~




隊長既至愛 - 揚州炒飯 ($28)

我地叫左先發現枱枱都叫呢個飯 !!!




炒得好乾身, 食到最底唔覺有油, 健康~~




你估我地仲有叫咩餸呢 ?? 嗱, 俾 d tips 大家, 你估老闆撈緊咩 ?? 魚?? 蝦 ?? 非也 !!! 佢就係撈緊扇貝俾我地喇 !!!


呢個係店長向我地推介既蒜蓉粉絲蒸扇貝, $8 / 隻, 食幾多隻任揀, 蒜蓉味 very good, 撈埋落 d 粉絲度食, 一流 !!!




近 d 睇下…….




再近 d……..係咪好想食呢!!! kakaka!!!




呢個時候已經攪到張 4 人枱成枱都係野, 女侍應上呢碟 “賽磅蟹” 既時候以好特別既語氣問 “係咪有叫賽磅蟹呀??”, 梗係啦兩條友食咁鬼多野………..




呢個賽磅蟹餐牌上無架, 話說隊長問佢除左 menu 上寫之外, 仲有咩蔬菜選擇, 店長講下講下就話不如試下賽磅蟹啦, 仲明碼實價話 $38, 問都唔使問, 咁我地就試下啦~~

不過呢度既賽磅蟹同平時食開落醋果 d 有少少唔同, 但味道都係 OK 既!!!




免加一, 埋單都係 $136, 又好食, 又抵食, 服務又好, 梗係要 encore 啦 !!!

沒有留言:

張貼留言