2009年9月4日 星期五

別府駅前料理 @ 荃灣

今晚 Happy Friday, 約左好耐無見既好友, 好開心, 我地一早知道大把野想傾, 所以揀左我地屋企附近, 又可以坐得耐既別府~~~

晏畫响公司, 二等兵八八掛掛咁打去問可唔可以訂位, 原來係可以架, 仲可以訂兩人 “房”, 所指既房其實係有塊可以拉動既板, 咁就好似有更大既 privacy, 呢個位都幾正, 成晚傾得好開心, 又唔會話隱閉到無侍應黎加水~

睇睇 menu, 樣樣野都想叫, 終於揀左呢幾樣~~~

檸檬橄欖油洋風沙律配鹿兒島洋蔥汁 ($38)

都幾好味, 但係好似無和民沙律咁好味~ 另外無得叫半份~ 但如果無比較之下其實係好味的!!!




鐵板牛油香草帶子 ($32) ~ 好似牛油味同蒜蓉味唔夠, 同埋又係好似和民果個好味 d ~




炸軟殼蟹 ($35), 好味, 正!!! 不過賣相有待改善, 應該將軟殼蟹放面會靚 d~




胡麻雞絲冷麵 ($45), 其實我地兩個都幾鍾意食冷麵的, 所以我地都覺得好味~




鹽燒牛舌串 (2串) ($28) - 超正, 超好味, 其實二等兵本來想 encore 的, 但係食到後尾大家都好飽喇~~




炸雞軟骨碎 ($28) - 炸得好香脆, 正~




鹽燒雞翼串 (3串) ($28) ~ 正呀 !!!




食晒野我地雞啄唔斷, 傾到口渴又叫野飲, 呢期別府做緊指定飲品買一送一 promotion, 所以我地一人一杯, 但係有樣唔好處, 就係一定要叫相同飲品, 所以如果同唔啱口味既朋友就比較難 share~

我地揀左呢杯 “非常高興” ($28), 其實即係士多啤梨 & 芒果沙冰, 個名真係非常切合今晚既心情 — 非常高興 !!!




我地 6:30 pm 入座, 坐到 11:00 pm 人地打烊先走, 服務真係一流, 佢地完全無催過我地埋單, 只係到 10:30 pm 要截數既時候同埋打烊先話 “唔好意思我地要收舖喇”, 其實係我地唔好意思至真, 因為行返出去, 原來走淨我地一枱客咋!!!

Total : $288.2

能夠同好友分享心事, 真係好開心 !!! 多謝妳~~~

沒有留言:

張貼留言