2011年8月11日 星期四

Absolute Burger @ 銅鑼灣

近排真係團購團上癮呀 …. 又再黎團購既日子。

今日中選既佳麗就係呢間 Absolute Burger !!

我哋係响呢度購買既 ~

http://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/1462

記住呢啲團購真係要 book 位呀, 我哋有日即興想食, 13:00 pm 要等到 16:00 pm 先有位, 所以下次都記住要 book 位先好去呀 !!

間 shop 都幾隱閉, 可能我哋都唔去慣酒吧啦, 佢係响地牢 ga, 唔係見到個廣告都唔知呢度有間食 burger 既酒吧呢 …

睇吓環境先 ~




有得擲飛鏢, 去到時見到有啲西裝友响度吹水同擲飛鏢 ~




今次團購既內容係 :

- $29 享 Absolute Burger 雞扒或龍脷柳漢堡 + 飲品一杯 (汽水) (原價 $78)

- 可加 $15 轉牛肉 / 羊肉 / 雞蓉栗米蛋漢堡

- 二人同行, 同時使用優惠劵, 可獲贈牛肉汁炸菇條一份
睇下我哋叫咗啲乜 ~

汽水都係啲大路野, 我哋叫咗 Coke Zero 同忌廉 ~




呢客就係送既牛肉汁炸菇條 ~ 其實係雞脾菇吖, 個汁好好味呀 ~




二等兵既龍脷柳漢堡 ~




個 burger 好大個, 裡面都幾足料, 塊龍脷柳唔錯 !!




隊長 +$15 轉既牛肉漢堡 ~




塊牛肉好有牛味, 同埋肉質幾好, 唔會死死實實咁 !!




$29 一個餐真係幾抵 !! 如果 walk-in 入去呢餐肯定要接近二百蚊 !!

沒有留言:

張貼留言