2013年3月26日 星期二

Day 4 Part 1 - 上野 (早餐 - 名代富士そば), 熊谷 (熊谷桜堤)

今日行程 : 上野 (早餐 - 名代富士そば) —> 熊谷 (熊谷桜堤) --> 原宿 & 新宿 (Shopping) —> 上野 (Dinner -  じゅらく) —> 酒店休息


一早起身打開窗簾, 今日終於放晴喇 !! 見到咁好天氣心情都好啲 ~







早餐無乜心水, 再似嚟到 名代富士そば ~

本來想叫溫泉蛋既, 但係叫錯咗 ~ 不過櫻花蝦幾好味喎 ~




食飽我哋出發到 熊谷 賞櫻啦 ~

由上野去熊谷坐 JR 高崎線都要 65 mins 架 ……




一到達 JR 熊谷駅, 响月台就已經見到呢度既煙花宣傳 ~ 




仲有好多宣傳東北櫻花既相呢 ~




教你遊長野縣 ~







其實我哋都係去 熊谷桜堤 一帶~ 由 JR 站一出行 10 分鐘就到喇 ~




好無聊吖 ~




已經見到四圍都開滿櫻花了 ~




好鍾意右下角既 icon, 好能夠表達佢係一棵櫻花樹呢 ~




關於熊谷桜堤既資訊 ~




見到四圍開滿櫻花, 兩個又忍唔住 …..




啲攤檔都未開 ~






















賞吓櫻先 ~




等軍曹旅行社帶大家環迴 360’ 賞櫻啦 ~









好攪笑 !! 呢隻兔仔其實係一個日本家庭既寵物 !!




個天藍到呢 ……




影吓日本人既屋先 ~










响呢度散步真係好 relax ~




荒川 …… 唔知會唔會有水漲既時候呢 ….. ??




離開咗熊谷桜堤後, 我哋就打算去 AEON (熊谷店) shopping ~

沿途見到神社, 又影吓相先 ~ 







大約 15 mins 就行到嚟 AEON 喇 ~

其實點解特登要搵 AEON 呢, 係因為我哋之前買開一隻我哋好鍾意既零食在香港既 AEON 係無得買 ga, 所以山長水遠走買囉 ~




响 AEON 買到大包小包後, 我哋就行返去 JR 熊谷駅, 點知中途經過 秩父鉄道 - 上熊谷駅, 本來可以坐一個站返熊谷而唔使行架, 但每 30 mins 先有一班車, 真係行到去 JR 熊谷駅都未等到車, 所以我哋都決定行去算了 ~




日本的屋真係好整齊 ~~




大約 15 mins 就行到嚟 JR 熊谷駅 ~




繼早兩日見到 “城城” 後, 今日又見到 “風風” (峯峯 … 林峯呀 ………)







而家每去一個車治, 二等兵都會搵印仔架, 哇 ~ 估唔到 JR 熊谷駅咁多印仔呀 !! 正 ~~




好喇, 我哋返上野喇 !! 熊谷 …





沒有留言:

張貼留言