2011年1月9日 星期日

自家煮意 @ 長沙灣

轉眼間又黎到今晚既晚餐喇 ~

由於下午去左深水埗, 於是我地晚餐就黎到長沙灣搵食 !!!

本來之前揀左兩間心水店, 點知去到另一間心水店時, 門外貼住 “老闆嫁女”, 休息一天, 老闆嫁女都俾我地撞到正,真係恭喜晒喇 !!!

既然係咁, 我地就把心一橫來到自家煮意醫肚喇 ~

除左餐牌上既食物外, 牆上亦掛左是日推介 ~

牆上的菜式如 + $6 ~~




叫餐飲時, 二等兵就係俾呢個餐牌吸引左 ~

檸茶新體驗, 即係跟鮮檸汁 (跟餐 +$2) ~




而隊長亦都俾呢個冰之系列奶茶 (跟餐 + $2) 吸左埋去 ~




唔好誤會, 面前小杯既唔係奶, 而係佢推介既鮮檸汁, 加左真係好飲 d ~ 茶味都 OK 呀 !!!




真係奶茶冰架 !!! 隊長呢杯奶茶絕對好味過蘭 x 園果杯 !!!


例湯兩碗, 今晚係青紅蘿蔔煲豬[月展] ~




上湯金銀蛋浸雙蔬 ($42) ~




雙蔬係小唐菜及白菜仔 ~




本店推介 - 三弄回鍋牛肉 ($50) ~




牛肉其實係牛腩, 好淋, 又入味, 好味道 ~




原來餐係跟油菜架 ~ 都好, 食多 d 菜健康 d ~




因為 d 餸實在太細碟, 所以我地叫多個餸, 落單時老闆仲問我地係堂食定外賣, 哈哈 …..

諗左一輪就叫左呢個鐵板京烤骨 (淨餸 $58)




上碟時新鮮熱辣, 仲好香 tim ~
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=zA8lcguVQEg&hl=en&fs=1]
不過略嫌塊肉質地太瘦, 有 d “鞋” ~




又到俾錢時間 ~




埋單 : $154

味道, 服務都好好, 係 d 餸太細碟囉, 如果經過都可以考慮架 !!!

沒有留言:

張貼留言