2011年1月27日 星期四

Day 2 Part 1 - 新宿, 静岡, 東静岡

如有亂碼請 “refresh” (press F5)

今日行程 :

新宿 —> 静岡 —> 東静岡 (1:1 ガンダム 立像 & 静岡 ホビーフェア) —> 長沼 —> 新清水 (エスパルスドリームプラザ - S-Pulse Dream Plaza) —> ちびまる子ちゃんランド (小丸子樂園) —> 清水 —> 静岡 (Dinner - ポムの樹) —> 新宿 (宵夜 - 一蘭 ラーメン) —> Hotel 休息



各位團友, 今日我地要遠行, whole day 都會 stay 响靜岡縣, 到夜晚先返回新宿 ~
由新宿去靜岡比較大路既方法通常都係坐 "東海道新幹線" (around 1.5 hrs, 5980 yen / ppl) 或坐巴士 (3 hrs, 2850 yen / ppl), 之前我地都有諗過坐新幹線往返靜岡, 時間快一倍, 但車費亦貴 1 倍呀, 加上明天亦會搭新幹線去輕井沢, 所以去靜岡呢程唯有慳住洗, 坐巴士算喇 !!!

決定坐巴士之後, 隊長出發前一個月已在網上 search 吓 book 車票既網頁, 竟然俾佢搵到 JR バス 関東 網上 book 車票勁平 !!! 
 

新宿 —> 靜岡 既巴士票, 原價 2850 yen / ppl, 網 book 有 “ネット割” (網上 discount) & “トク得割” (早賣 discount), 只售 1900 yen / ppl, 真係平過响 counter 買之餘, 仲平過坐新幹線一大截吖, 抵錫 !!

(P.S. 用 credit card 即時俾錢, 仲可以劃埋位 tim ~)
其實唔 book 定車票都得既, 因為我地坐果班巴士都係得十個人左右, 但就要俾原價 lor ~
我地揀左 7:10 am 嗰班車, 所以今日倒塔咁早就要起身 lu ~


由酒店行去新宿南口高速バス駅途中 ….

而家都仲係早上 6 點幾, 好似未天光咁, 條街都無乜人 ~




二等兵一朝早仲未瞓醒, 行屍走肉中
, 但隊長醒神到仲可以週圍影吓相 ~









d building 真係好得意吖 ~







途經 花園神社 ~







當然要影返一兩張相先走啦 !!! hehe ~







早上既靖国通り ~





好靚既 東京モード学園 , 啱啱太陽出來了, 影到佢好似識發光咁, 好靚呀 !!!







太陽剛剛升起喇 ~







今次真係晨光初露喇 ~











大約 20 mins 後, 已經來到 新宿南口高速バス駅, 亦即係 09 年我地坐巴士去迪士尼果個巴士站 ~








沿路行入去 ~








我地就係坐 7:10 am 駿府ライナー 1号 往靜岡駅果班車 ~








無咩人 ~












準備上車喇 ~








望返去對面 JR 新宿駅趕返工既人 ~








呢架就係我地將會坐去靜岡既巴士喇 ~








車下有得放行李 ~







架車同普通旅遊巴無咩分別, 幾舒適 ~ (P.S. 架車有 toilet ga)






其實班車都無乜人坐, 只有 10 個人左右 ~


我地一早劃左 (3A & 3B), 上車前將一早 print 定既 “web 車票” 俾司機叔叔核對資料就上得車喇 !!








今朝在便利店買既早餐, 開餐先, 慢慢食都得啦, 3 個鐘後先落車, 哈哈 ~







車頭有時間 & 路線圖顯示 ~











有顯示牌 show 去到邊個駅 ~










大約個半鐘後, 司機叔叔會在 足柄 SA (下り線) 停車 15 mins, 我地趁呢個時候落車去廁所同週圍行吓 ~






地方好大吖, 有好多食店 ~












咦, 在展望台可以觀賞富士山 ga ~!!!








於是我地嗱嗱臨走返出去, 睇吓邊個方向先, 原來就係頭先落車果度已經望到富士山喇 !!!









富士山頂舖滿白雪, 好靚呀 !!!








話咁快又夠鐘開車 lu ~!!
!






沿途又影吓 movie 先 ~

















中間 break 完後, 坐多 1.5 hrs 就差唔多到 lu ~








我地在終點站 - 静岡駅前 17 番 (降) 落車 ~





椅背後有落車按聆制, 但我地終點站落車, 唔使0禁制喇 ~









今晚我地會在同一個地方坐回程車, 認住 LV 包無錯 ~





影吓週圍環境先~





巴士站對面就係 Parche 商場, 我地留返今晚先返黎行吓 ~





好喇, 嗱嗱臨坐 JR 去東靜岡駅睇 1:1 高達先 !!! 

都未行到去 JR 靜岡駅, 已經見到 BANDAI 間 shop 喇, 好彩隊長控制到自己, 哈哈 ~





呢個 Gundum 濕濕碎啦呵 .. 隊長 ~




3D 廣告 ~




JR 靜岡駅, 好喇, 真係要出發喇 !!!





除左高達之外, 靜岡仲有另一名物 - 小丸子, 因為靜岡係小丸子作者既故鄉 ~





見到 d 廣告又影吓先 ~













1:1 高達展出到 27/3/2011 咋
, 想黎侵略既團友要留意喇 !!!





坐新幹線既出入口 ~





好, 我地坐 JR 東海道本線 去東靜岡喇 !!!






10:32 am 先有車 ~





响月台影張相先 !!!





好多個車長先生呀 !!!





我地一上車, 車長先生就落簾喇, 哈哈 ~ 





坐 1 個站就到 JR 東靜岡駅 喇 !!





今日真係好好天呀 !!





我地向北口進發 !!





出左出面, 見到 静岡県 コンベンションアーツセンター (グランシップ) (芸術 & 文化活動 Hall) 又影吓相先 ~





哈哈, 高達與小丸子 ~










下回 : Day 2 Part 2 - 東静岡 (1:1 ガンダム 立像 - 1:1 Gundam 會場)

沒有留言:

張貼留言