2011年1月30日 星期日

Day 5 Part 1 - 矢ヶ崎大橋

如有亂碼請 “refresh” (press F5)

今日行程 :

矢ヶ崎大橋 —> 雲場池 —> 軽井沢 プリンスショッピングプラザ (Lunch - ろぐ亭) —> 上野 (買手信, Hotel CHECK-IN) —> 原宿 (Dinner - 九州じゃんがら) —> 渋谷 —> 返 Hotel 休息
今朝一瞓醒隊長打開窗簾, 突然 “嘩” 一聲 !!
好靚呀 !!
原來窗外既馬路舖滿白雪 !!
二等兵一聽到, 即時由被窩彈起走向窗口望下先 !!



真係好靚呀, 噚日中午時份嚟到都無見到呢個情景, 今日明顯凍過日呀 ~


打開晒窗影相, 凍到頂唔順喇 ~


嗱嗱臨淥個杯麵做早餐先 ~


味噌 (88 yen), 係拉麵黎 ga, 熱辣辣好好味 !!


呢個係信州味噌味 (98 yen) ~


唔知點解覺得好滿足 ~


食完早餐我哋就出發去雲場池喇, 但响去雲場池之前, 我哋先去一個地方先 ~
成條路舖滿雪, 好難行 ga, haha ~


酒店職員响度剷雪 ~


d 車既水撥又係楝高晒吖 ~


其實腳印都幾深架, 晚似乎幾大雪喎 ..


全部車都不能幸免舖滿白雪, 哈哈 ~


四週都係白濛濛一片, 好凍呀 !!


到我哋第一站喇, 就係後面呢條 矢ヶ崎大橋 喇 ~
嘩 … 後面嗰個其實係一個湖黎 ga, 但而家已經結晒冰喇 ~ 勁 !!


乜咁啱 ga ….. 呢條矢ヶ崎大橋維修緊 …


其實現場睇, 成個湖結晒冰嗰個感覺好震撼 ga !!








行去隔離既 矢ヶ崎公園 先, 有好多好靚既 X’mas 擺設裝飾吖 !!


充滿聖誕氣氛 ~


好浪漫吖 ~




夜晚 d 心心仲有燈光效果 tim ~




好靚吖 ~






但可惜天氣太凍喇, 我哋都唔可以 “勁” 影相 ~



要撤退喇 !!


其實由呢個公園行去雲場池大約係 20 mins 既路程, 如果响平時, 我哋一定邊行邊欣賞四週, 但今日既天氣實在太凍喇, 於是二等兵就提議一個最方便既交通工具 !!


無錯, 就係 … 搭 - 的 - 士 !!
我哋決定咗之後就開 turbo 行返去 JR 輕井沢駅 ~


呢架黑色戰車就係隊長悉心既安排 la, hahahaha …



今次係二等兵第二次响日本搭的士, haha ~


輕井沢呢架就係 700 yen 起錶 ~ (幾年前响北海道搭過一次 680 yen 起錶) 


呢個係貴為我哋軍曹旅行社既御用司機 - 中島昇 さん ~ hahaha …



坐咗幾分鐘既車程, 話咁快就到喇 !!


無跳錶呀, 埋單都係 700 yen, 真係抵俾呀 !!



上回 : Day 4 Part 7 - Hotel 休息
下回 : Day 5 Part 2 - 雲場池

沒有留言:

張貼留言