2011年1月28日 星期五

Day 3 Part 1 - 東新宿, 上野, 軽井沢

如有亂碼請 “refresh” (press F5)

今日行程 :


東新宿 —> 上野 —> 軽井沢 (Lunch - 花畑牧場 カフェ & ホエー 豚亭) —> 万座温泉 (万座 ホテル 聚楽) —> 返 Hotel 休息

終於黎到二等兵認為係今個 trip 既高潮,
隊長就認為係今個 trip 最 hea 既輕井沢行程喇 !!
話說噚晚因為一件突發事件令我地今日既心情跌到谷底, 又瞓得唔好, 所以個人戇居居咁,
但為咗唔想嘥咗張機票, 所以迫自己接受現實, 唔去再諗噚晚發生既事 !!
其實入住 E-Hotel 係包兩張 Tully’s Coffee 既 500 yen 早餐 coupon, 日因為我地一早要趕車去靜岡所以嘥咗張卷, 今日點都要用咗張 coupon 呀 !!
Tully’s Coffee 其實就响 E-Hotel 隔離, 我地一起身, 執好行李後, 就先落樓下食早餐喇 ~



用 coupon 可以 order 指定既三文治及餐飲 ~



雖然份三文治無得揀款式, 但其實都幾 OK 架, 去 7-11 或 Lawson 買一份呢類型既三文治, 都要 2xx yen 啦, 呢張 coupon 仲要包埋飲品, 唔錯 ~!!



飲品就有得揀喇, 隊長揀左凍的熱情果汁, 而二等兵一朝早要飲茶, 就點了熱紅茶啦 ~~


吃過早餐後, 我地要 check-out lu ~
再見喇 … 304 號房, 睇怕以後都唔會再見喇 !!



再一次決定下次唔會住呢間 hotel, 經歷實在太不愉快了 ~



由於我地唔想拎住 d 喼去輕井沢, 所以晚已經執了 3 日 2 夜既輕便行李 hand carry 去輕井沢, 其餘的行李先放响三日後入住既 “三井ガーデンホテル上野” 寄存 ~
搭地鐵 (都営大江戸線) 去上野先 ~
E-Hotel 其中一個可取之處就係响東新宿駅隔離 ~
話說, 當時二等兵自己一個人秤住個喼落呢條長樓梯 (隊長殿後), 可能二等兵秤住個喼落樓梯個樣實在太辛苦喇, 有一位好 man 既男士突然伸出手示意幫二等兵拎落樓梯, 當時二等兵已表達出不好意思既樣子, 多謝他並拒絕他的好意, 但佢突然擺出一副好 man 既姿態攞咗二等兵個喼落樓梯
, 放低後頭也不回就走了 !! 佢個態度真係超 man 呀 !!
 (唔知隊長會唔會嬲呢
 ?? haha
)


落到站內有印仔吖 !! 好野, 幫 Day 1 買的鬆鬆印仔簿剪綵 ~~



7:48 am ~



坐都営大江戶線去到上野御徒町駅, 諗住轉日比谷線去 上野 ~



但突然諗到响上野御徒町駅行去都得, 所以即時揾出口上地面 ~



响呢個出口向前行一條直路就到喇 !!



隊長今次真係做足功課呀
, 其實成個 trip 都唔見佢搵路乜滯, 一去到就知邊個出口, 抵錫 !! 
佢話之前响 google map 度去過好多次喇, 去到熟晒又洗乜搵路呢 ??
 haha
~~


d 人開始趕返工喇 !!



就係呢間好新既 三井ガーデンホテル上野 ~



d staff 既英文好好 ga, 所以好多 “老外” 住架 !!



放低行李後, 我地就展開輕井沢之旅喇 !!
今次會大破慳囊坐新幹線呀, 所以嗱嗱臨搵 JR 上野駅 入口先 ~



我地行上天橋過馬路先 ~




唔怪得咁凍啦, 原來得 2’C ~



沿路梗係要影吓街景啦 ~


興建中既新東京鐵塔 - Tokyo Sky Tree ~


原來新幹線既閘口响正面玄関口嗰面, 所以我地嗱嗱臨又走返去地面既 main entrance …. 


攪咗一輪, 終於去返正門既入口喇 !!


就係呢個人來人往既 - 正面玄関口 ~



個站大到吖 …..

其實之前我地都去過呢個傳聞中既 JR 上野駅喇, 但次次都係去上野 アメ 横先路過此地 ~


今次我地終於有機會入去坐車喇 !!



呢度真係勁多轉車線, 但相信應該會比 JR 東京駅無咁容易迷路 ~
呢度有車去草津 ga, 本來我地都有打算 plan 去 草津溫泉, 但 3 日 2 夜既行程攝唔入 lu, 俾機會自己下次去啦
~



d 鐵路好勁呀 …. 樓上樓下都有路軌 ~



呢張相清楚 d ~



宣傳群馬縣既溫泉 ~



仲有茨城花の樂園 ~



好喇, 我哋夠鐘入閘喇 !! 坐新幹線既團友, 記得要入咗 JR 閘先, 之後再新幹線閘, 唔好行錯呀 !!



我地就係坐 9:26 am 長野新幹線 - あさま 511号 ~



8:58 am 呢班就係 - 合體列車, 以前响歐洲都見過呢類列車, 去到某個駅會分體去不同既目的地 ~



入閘後, 二等兵响 KIOSK 買咗個飯團上車食 ~



我地要去 20 號月台 ~



一入咗新幹線閘內範圍, 人潮即刻唔見晒 ~



路線圖 ~



上野去軽井沢, 坐 4 個站 ~



跟指示行包無錯 ~



長野新幹線 - 上野駅 ~



响月台上已經見到 d 旅客衣著明顯厚咗好多, 亦見到好多人帶滑雪用品 ~



其實我地都幾鍾意睇呢 d 案內 ga, 淨係呢張案內我地都睇咗好耐 ~



因為係中途駅, 所以各列車都只係停留幾分鐘已開車 ~
Max たにがわ


呢班去仙台 (東北新幹線) 既列車分兩層 ~



哈哈, 我地响等既時候影咗好多段唔同列車既 moive ~
あさま ~
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=5qRuGCK_G4o&fs=1&hl=en_US]
又係合體列車喇 ~
こまち (前) + あさま (後)
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=f6BuS6-vghU&fs=1&hl=en_US]
好似兩條接吻魚, haha ~





こまち 返東京駅方向 ~
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=iTFvZ-5iyPo&fs=1&hl=en_US]

我地坐的 9:26 am 列車差唔多到喇 ~


劃咗位坐 Car 8, 我地企定定响度等 ~



車來喇 ~ 
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=_FReYIOxms8&fs=1&hl=en_US]

得 3 分鐘時間, 快呀 !!



Car 8, Seat 3D & 3E ~





架車都幾多人呀, d 人既裝備好明顯係去滑雪 ~



其實二等兵好鍾意食飯團 ga, 如果 HK 成日有得買黎做早餐你話幾好呢 ~



沿途影相 & movie 已經係我地既指定動作喇 ~



好靚既藍天 !!



藍天中又有幾舊白雲, 真係好靚 !!



由於仍然在市區範圍內, 所以而家仲未感受到果種速度感 ~ 到 大宮駅 往輕井沢路就已經感受到果種速度感了 !!
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=LHv4tUCFjaE&fs=1&hl=en_US]
1 hr 後已經到達輕井沢喇 !! 好快 !!




上回 : Day 2 Part 7 - 静岡, 新宿 (宵夜 - 一蘭 ラーメン), Hotel 休息
下回 : Day 3 Part 2 - 軽井沢 (Lunch - 花畑牧場 カフェ & ホエー 豚亭)

沒有留言:

張貼留言