2011年1月28日 星期五

Day 3 Part 4 - 万座温泉 (Dinner - 万座 ホテル 聚楽), Hotel 休息

如有亂碼請 “refresh” (press F5)

今日行程 :


東新宿 —> 上野 —> 軽井沢 (Lunch - 花畑牧場 カフェ & ホエー 豚亭) —> 万座温泉 (万座 ホテル 聚楽) —> 返 Hotel 休息
浸完溫泉舒服晒
, 之後我哋响酒店瞓咗陣晏覺 tim !!
 呢 d 瞓晏覺節目真係去旅行先會做, 都幾好吖, 可以 hea 吓 !!
溫泉酒店包自助早餐及晚餐 (朝食 & 夕食 バイキング), 我地準時 18:00 pm 去到 3/F 既餐廳開餐 !!
哈哈, 由而家開始呢篇遊記突然變做飲食遊記, 哈哈 ~
淨係拎條鎖匙及相機就行落去喇, 去到門口講出房間號碼, 職員會安排座位 ~


夕食 バイキング (西式及日式的自助餐)


放題就食得多, 但就未試過响日本食 buffet 吖 ~


我哋就係坐呢張 8 號枱喇, 出去拎野食好方便 ~




除咗我地兩個較為 “後生” 既 “外國人” 之外, 其餘都係日本公公婆婆 ~
大家都著住呢套大會提供既和服 ga, 我哋都係吖, 入鄉隨俗吖嘛 ~


桌上放了調味料, 但無用過 ~


除咗出面既食物外, 仲可以 order 飲品 ga, 但就係 “有料” (要收費) 囉 !!


就係呢 d 飲品喇, 不同飲品, 不同價錢 ~


但我哋 book 房時已經包埋兩杯酒喇 !! 隊長, 做得好, well done !!
 haha ~
我哋 order 咗一紅一白 ~ 


cheers !!


出去攞野食先 !!
有 tray 同餐具外, 特別要提既係右手邊既橡筋圈, 唔係紮辮用 ga, 而係住和服好闊既衫袖, 真係勁細心 !!


仲有兒童餐具 ga, 雖然明知無小朋友, 但都照擺出黎 ~


枱上放了一張墊枱紙, 內容大致話俾大家聽呢度既特產 ~


好喇, 隊長, 我哋出去攞野食喇 !! 睇吓食乜先 ~


冷盤類及漬物類 ~









好精緻, 攪到我地食完後成枱都係碗碟 ~







群馬縣特產 - 花豆 ~


蕃薯及芋頭 ~


南瓜及粟子 ~


山芋 ~


沙律 ~


沙律菜 ~


沙律醬汁 ~



二等兵至愛既蕎麥冷麵 ~


魷魚刺身 ~



螺肉 ~



三文魚 ~ 全部都一啖一碟 … 成枱都係碗, haha ~


自制魚生飯配料 ~



蝦 ~



天婦羅及炸物 ~






小籠包 ~


好喇 … 返埋位食野先 ~




樣樣攞少少試吓先 ~


剛才大家一窩峰出去攞野食, 食咗一小時後已經包場喇 !!
二等兵 : “隊長, 我想同你一齊出去睇下食乜吖 !!”


於是隊長負責整 shabu-shabu 俾二等兵食 !!!



首先試下 d 榛名豚先 ~


另一款係赤城牛, 都係呢度既特產黎架 !!


唔知好唔好味呢 ??


醬汁 ~


有得食喇 !!



食咗幾次 tim, 哈哈 !!


食咗 2 轉, 我哋又睇吓熱葷類先 ~
腸仔 ~


牛脷 ~


呢個意粉好味呀 !!


白汁薯仔勁好味 !!


茄汁排骨 ~



齋類 ~


麻婆豆腐 ~


菜湯 ~


呢個粟米真係好好味, 夠晒 creamy, 好飲過汽水機既罐頭粟米湯好多呀 !!


味噌汁 ~




哈哈, 仲有隊長至愛既炒飯呀, 不過唔好食既 …


紅白米飯 ~


白飯 ~


二等兵自製俾隊長既魚生飯, 又係嘛嘛哋啦 ~


終於輪到甜品時間, 今次輪到二等兵帶隊搵食 !!






生果 ~


最鍾意响日本食生果呀 !!
西柚 ~


好甜既菠蘿 ~


日本哈蜜瓜係二等兵既至愛, 不過應該唔係夕張哈蜜瓜 lu ~


荔枝都有 !!


每樣攞一件試吓先, 好味 !!


encore 咗呢幾款 !!



任飲既飲品 - 熱水, 熱茶 & 咖啡  ~


哈哈, 我哋又食到包場喇, 官方網頁就話食到 21:00 pm, 但而家先係 19:30 pm 咋 !! 日本人做事真係好認真, 雖然餐廳得我哋兩個人, 但佢哋仍然會照加添食物, 又會繼續開住爐火加熱, 讚 !!


哈哈, 隊長慢慢食既時候, 二等兵偷影佢既背影 !!



食飽飽返上房都只係 20:00 pm, 上房我哋 hea 咗陣無野做
, 又無 wi-fi 上網, 出面落晒雪又無得出去玩, 加上噚晚瞓得唔好又覺得好攰, 於是就响日本時間 20:30 pm 即係香港時間 19:30 pm 走去瞓覺 lu !!
哈哈哈, 响 HK 真係無乜幾呵可以呢個時間瞓覺, 自己都覺得有啲過份 ~
 最攪笑係, 瞓瞓吓醒咗,
 以為接近天光時份, 望望錶原來只係日本時間 0:30 am
, 於是繼續瞓 … 繼續瞓, 哈哈 ~

上回 : Day 3 Part 3 - 軽井沢, 万座温泉 (万座 ホテル 聚楽)
下回 : Day 4 Part 1 - 万座温泉 (万座 ホテル 聚楽)



















28/1/2011




Kiosk 飯團 ¥120
花畑牧場 豚丼 set ¥1,470
花畑牧場 布甸 400 + 400 ¥800

Total : ¥2,390 

沒有留言:

張貼留言