2011年1月30日 星期日

Day 5 Part 4 - 上野 (買手信, Hotel CHECK-IN), 原宿

如有亂碼請 “refresh” (press F5)

今日行程 :

矢ヶ崎大橋 —> 雲場池 —> 軽井沢 プリンスショッピングプラザ (Lunch - ろぐ亭) —> 上野 (買手信, Hotel CHECK-IN) —> 原宿 (Dinner - 九州じゃんがら) —> 渋谷 —> 返 Hotel 休息
坐完新幹線, 去咗上野後, 我哋唔係即刻返酒店, 而係去咗 二木の菓子 (ビック館) 買手信 ~
拎住個旅行袋同响輕井澤買既手信去二木の菓子確實有啲辛苦, 自己啲行李已經重喇, 再加上勁多人, 插針都插唔入
, 於是我哋又以目標為本, 一擊即中地攞要買既手信去俾錢喇 !!
銀包輕咗但行李又重咗, 我哋就開 turbo 行去酒店 check-in 先, 好攰呀 !!
話時話, 呢間 三井ガーデンホテル上野 真係值得推介俾各位團友, 先唔講價錢, 不如大家睇下環境先 ~
酒店大堂職員英文都幾好呀, 起碼我又聽得明佢講乜, 佢又知我講乜先啦 ~
攪好晒 check-in 手續, 上房先 !! GO GO GO ~
呢間酒店係 2010 年 9 月 14 日新開 ga, 因為新開有 promotion 勁抵, 我哋就試 book 呢間囉 ~


0禁 lift 前要先 “嘟” 房 card 先可以按樓層 ga, 幾先進 !!


週圍環境真係好新淨呀 !!


呢幾晚我哋就係住响 901 號房 la ~


呢條 “走廊” 都唔短呀, 可以俾我哋放好多野 !!


semi-double bed ~


窗口位置呢張工作枱好正, 張櫈勁舒服 !!


窗外風景 ~


基本用品有齊, 仲要好新 tim ~


Panasonic 空氣清新機連放濕機 ~


冷氣調較 ~


非常高清既 Sharp 40” LCD 電視, 放响床尾真係一流 !!


廁所都好大呀 ~


最神奇係佢塊鏡响沖完涼後, 有個四方框框唔會俾霧氣攪到矇查查, 睇得好清楚 !!


花王淋浴露 ~


又係必須用品都有齊 ~


走廊外既設備, 有自動販売機同製冰機 ~




我哋對呢間酒店真係好滿意呀, 最滿意係响佢 promotion 既時候 book, 只係 8400 yen / room 一晚, 抵到爛 !!
 但過咗佢 promotion 後, 二等兵有朋友 book 要過萬幾 yen 一晚呀 !!
响酒店 hea 咗陣, 我哋就去原宿行街 la ~
我哋坐 東京 メトロ 銀座線 先, 上野駅 ~


17:00 pm 之嘛, 都咁多人既 ~


車嚟喇 !!


由上野去原宿表參道都要坐 25 mins ga, 好彩有位坐, 可以瞓吓覺啫 ~
表参道駅 ~


我哋响 A2 出口上去 ~


東京既新景點喎 ~


嘩, 箱根溫泉呀, 唔知 箱根 靚啲, 定輕井沢既万座溫泉靚啲呢 ??




我哋黎到 表參道, 實情就係想搵呢間手信店 ~


呢間係 表参道・新潟館ネスパス, 因為隊長有朋友點名要响呢間 shop 買手信, 所以我哋又買咗啲俾自己, haha ~


之後行落原宿先, 見到 LV 又要影一餐, hehe ~


表参道ヒルズ ~


終於嚟返大城市, 同輕井沢既感覺真係好唔同, 熱鬧 VS Relax ~


放工時間喇 ~ 


呢度係 Kiddy Land 既舊址, 我哋特登嚟影張相 ~


新址响隔離街直行 ~


隊長又點會唔帶二等兵嚟 Kiddy Land 既新舖呢, 鬆鬆要同我哋合照呀 !!


haha .. 仲有 Kitty 同 Elmo, 原來你哋咁 friend 既 ~


仲有 Miffy tim ~


二等兵覺得佢好靚 ~


仲有 Transformer 同 トミカ (Tomica) ~


Snoopy 都有吖 ~


梗係唔少得主角啦 !!


好鬼懶呀 !!


二等兵已經等唔砌入咗去睇喇 !!
好靚呀兔年系列, 全部都係粉紅色 ~




Hello ~


個姿勢好生動 !!




睇完上面睇下面, 睇到鬆鬆好似識郁咁 !!




哈哈, 俾白熊掹耳仔 !! 


掹完耳仔又掹面, 攪到塊面鬆弛晒 !!


可愛呀 !!


點睇都係咁可愛 !!


雞仔個樣好攪笑呀 ~


信封信紙系列 ~ 


以前細個嗰陣都有儲 ga, 但而家唔捨得買 lu  ~


呢 set mini toys 真係好靚呀 !!


好大隻雞仔呀 !!



 好貴呀 ~


呢 set 餐具本來想買俾姪女 ga, 但要買 double 喎, 加上佢地得 4 個月大又未用得住, 都係遲啲先買 !!


啲杯响 HK 見慣見熟 ~


我哋黎到必睇景點 !!

樓梯 !! 因為樓梯旁有好大幅鬆鬆畫呀, 仲要好生動好可愛呀 !!


將佢平時既生活展現晒响呢幅牆度 !!


哈哈, 白熊攞架玩具車佢都唔醒 ..


為食仔 ~




呢個動作好攪鬼呀 ~






好懶囉 ~




好難得先等到無人架, 係咪好可愛呢 !!


上回 : Day 5 Part 3 - 軽井沢 プリンスショッピングプラザ (Lunch - ろぐ亭)
下回 : Day 5 Part 5 - 原宿 (Dinner - 九州じゃんがら), 渋谷, Hotel 休息

沒有留言:

張貼留言