2009年5月9日 星期六

耀記食店@大角咀

各位團友, 今日我地黎到大角咀大全街既耀記食店!!

呢度係一間勁 “up dup” 既餐廳, 但係就勁多人等位, 我地離遠見到一大班人响門口, 以為好耐先至等到位, 點知咁啱有兩個位, 我地唔客氣啦!!

題外話, 呢度好多 HSBC & 地鐵員工黎食, 因我地見到佢地掛住張 staff card~




呢度有幾樣招牌菜, 我地叫左其中既兩樣~

隊長叫既椒鹽豬扒魷魚飯 ($26)




豬扒好香脆, 味道 very good ~




魷魚好大條, 又唔會太硬~ 好正~




二等兵叫既椒鹽豬扒雞翼炒公仔麵 ($28)




雞翼勁正!!!




食到身水身汗, 飲杯凍 OT 先, 唔使加 $2




隊長 KO 左兩碟午餐既戰績…. @@




Total : $54

飲左兩杯凍 OT 都未能夠止渴, 於是我地去左隔離既 OK 買返支野飲先, 點知見到好大盒飯同好大盒檸茶, 好得意丫!!!

有幾大盒? 大家望下右下角既糖就可以想像到!! 實物真係好得意架~~




可能係隊長食左兩碟飯都唔夠, 要再食多一盒大飯!!! 呢盒飯一定夠隊長喇!!!

沒有留言:

張貼留言