2010年8月6日 星期五

君好扒燒西餐廳 @ 灣仔 (Part 2)

大家好, 我係新成員 “賊仔鬆” 呀 …  吖, 唔係, 我係士多啤梨鬆至啱 ~

話說今日二等兵無諗過同隊長 table for two 架嘛, 咁咪無帶鬆鬆出黎囉, 下午先同隊長講話今晚食好野都唔帶鬆鬆出黎,好後悔 tim, 點知隊長好似好開心咁 ~

黎到餐廳, 叫左個 main course 後, 隊長突然神神秘秘响枱底有份神秘禮物俾二等兵 !!! 原來係新成員呀 !!

佢話呢個頭巾好似賊仔裝扮, 所以幫佢改名做 “賊仔鬆” … =.=”




隻手拎住士多啤梨 ga ~




全 3 種 ~




好喇 … 睇下我地食左 d 乜先 ~

多士配餐湯簡直係絕配, 仲要係好好味 ~




d 多士真係好好味, 好香蒜蓉味 & 牛油味, 又香脆 ~




前菜樣樣試下先 ~




呢份係隊長既 ~




呢個時候, 經理先生問我地要什麼餐前酒 ~

隊長幫二等兵 order 無咁 “啃” 既餐酒, 經理提議 “Gin Seven” ~

而隊長就叫了甜 ~

經理先生就响呢度幫二等兵 & 隊長調酒喇 ~




喂, 0靚妹, 學人飲酒 ??

左邊就係二等兵既 Gin Seven, 少少酒味, 其實係 7-up 味多 d, hehe ~

右邊係隊長既, 其實唔係好啃架, 幾好味 tim ~




鬆鬆塊頭巾好可愛吖 ~




salad, 甜蝦 & 煙三文魚, 樣樣試 d ~




餐湯實在太好飲喇 ~




試下熱薰既蔬菜先, 薯仔 & 西蘭花, 話時話幾好味 ~




食左兩轉 buffet bar, 服務員問我地可否上 main course ~

呢度主打石燒 (Stone Grill), 所以我地兩個 main course 都揀石燒 ~




呢 set 係二等兵叫既 “鮑魚拼紐西蘭羊排” ($298)




服務員首先會教我地點整呢塊扒 ~




然後就輪到我地自己玩喇 ~!!!

隊長就叫左美國去骨小牛排 ($248) ~




你睇隊長, 戴圍裙呀, 哈哈 ~




左邊係牛油, 右邊係大會提供既醬汁, 呢個醬汁好好味 ~




如果唔鍾意大會提供既醬汁的話, 出面仲有 5 款醬汁提供 ~ 梗有一款啱你口味喇掛 ~




賊仔鬆 : “好香吖, 等我呢個賊仔鬆偷左二等兵件鮑魚先 ~”




隊長份牛扒要切開黎燒 ~




應該差唔多喇 ~




首先梗係食左件鮑魚先, 呵呵 ~ 啖啖肉, 正 ~




臨上碟前加左 d 牛油, 所以係勁香~




隊長份牛小排都好 .. 好 .. 好 .. 香 ~




呢個時候, 經理上埋餐酒 - 白酒 & 紅酒 ~




喂, 0靚妹, 你今晚勁飲酒喎 !!!




Cheers !!! 今晚好開心吖 ~




黎到甜品時間喇, 我地全部甜品都每樣攞一款, 試勻晒 !!! 呵呵 ~







甜品反而唔係全部好味, 必試既有法式焦糖布甸, 朱古力毛士, 芒果毛士 & 黑森林蛋糕 ~




黎個近鏡先 ~




呢個時候隊長話想食多次凍蝦 ~ 真係幾新鮮吖 ~




仲有餐飲 tim ~

熱檸水 & 熱奶茶 ~




最後食埋生果就為之圓滿既結束 ~!!!




Total : $248 + $298 = $546 + 10% = $601

呢餐無論食物, 定係環境都令人好舒服同好開心 ~

多謝您呀 ~

沒有留言:

張貼留言