2011年2月1日 星期二

Day 7 Part 4 - 鎌倉 (鶴岡八幡宮) (con't)

如有亂碼請 “refresh” (press F5)

今日行程 :


上野 —> 築地 (早餐 - すしざんまい喜代村) —> 鎌倉 (鶴岡八幡宮) —> 長谷 (鎌倉大仏) —> 江の島 —> 池袋 (Shopping & 無敵家) —> 返 Hotel 休息

繼續我哋响 鎌倉 既行程 ~
咦, 唔知係咪 lunch time 呢, 成街都係學生 ?! 後尾發現原來係學校活動, 類似通識教育科, 要做習作架 ~
小町通り入口, 我哋一陣返轉頭先行 ~



行行吓見到呢幾個好可愛既公仔 ~




終於來到鎌倉 “名物” 鶴岡八幡宮既入口 la ~




由呢條 若宮大路 一直向前行, 10 mins 就到鶴岡八幡宮 ~




~


沿路兩邊有不同既商店 ~


兩旁種滿樹木, 如果紅葉或櫻花季節一定好靚 !!


hehehe ~


請問大家第一眼望到呢幾個字會唔會讀咗 “凹凸堂” 呢 ?? haha ~
凸凹堂 ~


天氣好舒服吖, 呢度無新宿咁凍, 雖然有陣陣微風, 但吹埋嚟好舒服 ~


終於到咗 鶴岡八幡宮 ~


案內圖 ~


今日剛好係 2 月 1 日, 就係 “月首祭” 吖 ~


二等兵突然諗起京都既清水寺 tim ~


我哋入廟之前潔淨吓雙手先 ~




二等兵 : “隊長, 我哋鬥快行上條樓梯到呀 … 我行先喇 !!”
隊長 : “等埋呀 …”


影張相先上去都未遲啦 .. haha ~


隊長 : “到我唔等你喇 .. 呵呵 !!”


有善信著住和服黎參拜 ~


終於嚟到八幡宮 la ~


旁邊有善信既 “繪馬” ~








呢棵本來係好出名既 “銀杏樹”, 可惜唔知咩原因而家攪成咁 …..


好靚既廟宇 ~


唔知呢啲係咪好似中國人既 “犯太歲” 呢 ??


四圍行吓先 ~




今日 (2 月 1 日) 同 3 日都有祭典, 佢哋已經為祭典做準備 ~


兩旁有些攤檔吖, 埋去睇吓先 ~


原來係糖果, 好精緻 ~




呢檔一睇就知賣士多啤梨啦, 個攤檔好靚呀 !!


呢檔賣提子 ga ~


蘋果攤檔 ~


最終二等兵抵受唔住佢既誘惑 ~


揀咗 200 yen 既紅蘋果試吓 ~


揀邊支好呢 ??



呢位就係中選既佳麗, haha ~




睇個樣好吸引呀, 食落就 “油麻地” 啦 … 個蘋果 “粉粉哋” …


"開運" 攤檔 ~


呢條白蛇好得意, 似唔似小雲成日玩果啲 ??


隊長 : “各位團友, 我哋而家參觀 神苑ぼたん庭園 ~”, 大家跟我嚟 …..


二等兵 : “嘩, 好靚呀, 隊長果然無介紹錯 !!”


四週環境都好寧靜, 好 relax !!


望吓隻鴿子幾咁寫意就知啦 !!


藍天 + 翠樹既樹木 = 好靚 !!


四圍行吓先 ~




二等兵覺得呢啲布條好恐怖呀 …


其實呢度無乜人行過黎, 唔知點解我哋走咗入嚟呢, hehe ~




好多白鴿呀 ~


突然飛晒上天呀
……. 天空真係好藍 !!


上回 : Day 7 Part 3 - 鎌倉 (鶴岡八幡宮) (con’t)
下回 : Day 7 Part 5 - 鎌倉 (鶴岡八幡宮) (con’t), 長谷 (鎌倉大仏)

沒有留言:

張貼留言