2011年2月1日 星期二

Day 7 Part 5 - 鎌倉 (鶴岡八幡宮) (con't), 長谷 (鎌倉大仏)

如有亂碼請 “refresh” (press F5)

今日行程 :


上野 —> 築地 (早餐 - すしざんまい喜代村) —> 鎌倉 (鶴岡八幡宮) —> 長谷 (鎌倉大仏) —> 江の島 —> 池袋 (Shopping & 無敵家) —> 返 Hotel 休息


再繼續响鎌倉四圍行吓先 ~
二等兵行行吓, 突然見到前面呢架又黃又綠既旅遊巴, 仲以為係隊長安排既旅遊車 tim, 於是一支箭標咗出去諗住上車 ~
隊長慌忙大嗌 : “喂, 二等兵, 呢架係隔離旅行社架, 我哋無經費, 所以要行路呀, 你唔好上車呀 …..”



鎌倉地區限定既渠蓋一個 ~


终於都到小町通り ~
鎌倉小町通りマップ (MAP) : http://www.nakamura-an.com/komachimap.htm
四圍行吓先, 前面好多人呀 …


街道兩旁有好多店舖, 樣樣野都好吸引吖 ~


見到呢間 shop, 有鬆鬆最鍾意食既團子 (100 yen / 串) !!


買串黎食先, 好味 … hehe ~


石こる館 ~




見到輕井沢の雪糕, 其實响輕井沢三日, 我哋因為太凍無食過雪糕吖 ~


咦, 呢間店舖人頭湧湧既, 行埋去睇吓先 ~


原來係賣鎌倉手信吖, 嗰啲脆卜卜既和菓子呢 ~ 仲要好到有得試食呀, 於是我哋就唔客氣, 試真啲先買, 最尾都買咗幾包呀 !!


食飽飽
 (哈哈
), 又買咗啲手信, 我哋都係四圍 hea 住咁逛吓先, 突然覺得有啲似去咗長州郊遊既感覺吖 ~


今日好多中學生嚟郊遊, 見到佢哋要 mark 低時間同所見所聞, 今日應該係學校活動呀 ~




夢見屋 ?? 香港都有既店舖, 所以我哋無乜興趣 ~


隊長反而俾呢間 いも吉館 吸住咗 ~


佢就係俾呢個 紫いもコロッケ (炸紫蕃薯) 吸引住啦 !!!


忍唔住要買件嚟食 (100 yen) !!


真係紫色 ga, 熱辣辣, 好好味 !!



 隊長呀 … 個樣好核突呀 … 佢旁邊仲有鬆鬆 tim !! 不過估計呢啲係老翻, hahaha ~


鎌倉限定, hehe ~


仲有好多鬆鬆 tim !!




仲有橫浜限定 ~


好喇, 都玩咗咁耐, 我哋要去吓一個景點喇 !! 又係坐返江ノ島電鉄線, 記住我哋買咗 free pass, 唔好手快快入咗 SUICA 呀 !!


Go Go Go !! 
 歡迎春節遊客 ~


指定動作 —> 影.站.牌 !!


一個好簡單既車站 ~


對面已經係民居喇 ~


坐 5 分鐘已經去到下一站 —> 長谷駅 !!!


仍然係一個好簡單既車站 ~


好野, 可以蓋印仔, 其實今日我哋去呢幾個旅遊景點, 都可以蓋印 ga ~


湘南べルマーレ 廣告 ~


我哋既 target 就係去 高徳院 (鎌倉大仏), 跟指示行先 ~


沿路直行, 四圍好寧靜, 好舒服 ~




有充足既指示 ~




啲日本人真係好守法, 呢度明明無乜車, 但佢哋仍然係要等到轉綠燈先過馬路 …


繼續向前直行 ~




而家雖然係下午二點幾, 但感覺好似就快太陽落山咁既, 因為啲影好長吖 ..


高德院境內圖, 見唔見到中間既佛像, 就係我哋既 target 喇 ~




鎌倉市各景點既介紹 ~


鎌倉限定既鬆鬆呀 …


入場費盛惠每位 200 yen ~


指定動作 ~


從遠處已經見到鎌倉大佛 la ~


行近啲睇吓先 ~ 


大佛前有個鼎 ~


其實個佛像同香港或大陸嗰啲比較, 各位又覺得點呢 ??


二等兵淨係知道今日好好天呀 …






背面有個窗 ga, 其實因為可以入去佛像裡面 ~


要另外付費, 所以我哋無打算入內, hehe ~


雖然 … 入場費只係 20 yen 一次 ~


個入口好細呀 …


原來入場人數有限制 tim 架 ~


從不同各度影吓先 ~


旁邊有些店舖 ~


鎌倉大佛的由來 ~




上回 : Day 7 Part 4 - 鎌倉 (鶴岡八幡宮) (con’t)
下回 : Day 7 Part 6 - 江の島

沒有留言:

張貼留言