2013年12月22日 星期日

Day 2 Part 2 - 原宿 (Shopping), 渋谷 (Shopping & Dinner - 魚べい), 酒店休息

今日行程 : 上野 (早餐 - 松屋) —> 新整備場 (JAL工場見学 ~ SKY MUSEUM ~) —> 池袋 (Lunch - 牛たん炭焼 利久) —> 原宿 (Shopping) —> 渋谷 (Shopping & Dinner - 魚べい)  —> 酒店休息


返到酒店小休一陣, 我哋又侵略下一個目標 - "原宿表參道" 啦 ~

其實我哋安排了一連幾晚睇燈飾既活動 ~


木村呀 !!


呢座 building 好靚 ~



咦 ~ 樹上仲有黃葉 bor, 加埋啲掛樹的燈飾, 好靚 ~


哇哇哇 ~

表參道的燈飾真係名不虛傳 ~




真係好靚 !!



嚟到原宿, 當然要潮拜一下 Kiddyland 啦 ~

呢期勁興 LINE 啲產品呀 !!


好多 LINE !!


so cute ~



鬆鬆回鄉, 梗係要探親 ~




張手繪畫好靚 ~


二等兵第一次幫襯 Kiddyland 的洗手間, 原來裡面好多鬆鬆呀 ~


好可愛呀 !!



直情係鬆鬆專用廁所一樣 ~



連吸味劑都係雞仔嚟 ~



响馬路見到呢班聖誕電單車黨, 好攪笑呀 !!

棵聖誕樹人好攪鬼 !!


Audi Forum Tokyo 既 showroom 擺設, 好 3D 呀 !!






好多人影相吖 ~



啲燈飾好靚 ~


嚟到 JINS (原宿店), 隊長話想配一副新眼鏡 ~

其實响 2011 年, 隊長都係嚟呢間配咗副眼鏡 ga, 佢覺得幾好所以今次想配多一副 ~


隊長揀咗 5990 yen 呢款, 一個鐘內有得攞, 真係快 !!

本來二等兵都想配架, 但因為二等兵個 case 太複雜, 所以要一星期後先攞得, 一星期後 ....返咗香港 lu ....


渋谷センター街 ~




嚟到 魚べい (渋谷道玄坂店) ~

其實呢間係元氣集團旗下的壽司店, 自助 order 壽司後, 啲壽司會飛埋嚟位度, 好過癮 ~


哈哈, 包行 ~


食食吓可以同電腦玩包剪揼, 我哋嬴咗, 下次惠顧會有 10% OFF 或景品, 結果揀咗景品 (玉子壽司) 呀 ~ yeah !!!


睇吓我哋食咗啲乜 ~

大部份都係每碟 105yen ~


其實質素 ok la, 但勝在食得好過癮 ~


除咗壽司外, 仲好鍾意食小食 ~ 



埋單 5045 yen 又好似唔係好抵, 因為噚日梅丘寿司の美登利都係 5040 yen 咋 ~


係時候返 "屋企" 啦 ~ 不過返屋企前有一個地方要去 ~



去日本真係好鍾意去地道既 Supermarket, 有好多特別嘢同平貨執 ~


啲食物包裝相真係好引, 齋睇唔買都係一種享受 ~


好多聖誕應節食品 ~




今日响 "銀座コージーコーナー" 買既 cake ~


仲有响 マルエツ 買既戰利品 ~


二等兵至愛既乳酪飲品呀 ~ 引唔住買咗支俾自己飲 ~


各位團友, 明天我哋一早會遠遊, 大家早啲瞓啦 ~



上一篇 : Day 2 Part 1

一篇 : Day 3 Part 1

5 則留言:

  1. 啲聖誕佈置好靚呢~
    JINS呀!!!!!!!!!!!!櫻井呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!對唔住...見唔到櫻井但見到JINS都失控咗...
    我都好想配呢...但我又係...應該要等好耐先有得拎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都有留意 JINS 嗎? 下次要配就要去 8 日在第一日配 (複雜 case 7日有得攞~)

      刪除
  2. 都係因為櫻井翔代言先識JINS JA~
    http://1.bp.blogspot.com/-GQTIRReFahI/UkWY45r9-0I/AAAAAAAABBk/2v9RqmZkTC4/s1600/IMG_6175.JPG
    我諗我多數唔會配LA, 我呢D咁複雜...又唔識同佢哋溝通...超薄鏡片果D又唔知點講...仲有防反光呀咁...

    回覆刪除