2013年12月26日 星期四

Day 6 Part 1 - 上野 (早餐 - 牛の力), 守谷 (アサヒビール 茨城工場見学)

今日行程 : 上野 (早餐 - 牛の力) —> 守谷 (アサヒビール 茨城工場見学 & AEON TOWN) —> 上野 (Lunch -  LOTTERIA) —> 秋葉原 (Shopping) —> 恵比寿 (Dinner - AFURI) —> 上野 (宵夜 - つきじ喜代村 すしざんまい) —> 酒店休息



軍曹旅行社啲早餐真係日日有驚喜 !!

今日我哋既中奬佳麗係 ...... 牛の力 !!


其實我哋呢幾次住上野, 差唔多日日都會經過牛の力, 但就從來都無試過, 今次終於有得試吓啦 ~ 好味 !!


食飽飽先有力去遠遊, 我哋今日會到茨城縣的守谷 ~


JR 上野駅 出發, 要坐 JR 常磐線JR 南千住 ~





大約 45 mins 車程, 我哋終於到達守谷了 ~



一出站已經見到 アサヒビール 茨城工場 的宣傳廣告 ~






好喇, 其實在守谷站外係有 無料送迎バス 接載的 ~


Welcome ~


可以著制服影相 !!


我哋預約了 10:30 am 的見學 ~


先在這裡登記 ~


佢哋就係同我哋一齊侵略工場既團友 !!



展示了 Asahi 的產品 ~


好吸引呀 !!



溫馨提示 : 飲咗酒千祈咪揸車呀 !!


Gift Shop ~




因為工場內唔可以影相, 所以一眨眼就嚟到試飲時間 ~



我哋被安排了坐 4 號枱 ~

唔知點解有支中國國旗呢 ..... ??


每人可試三杯指定啤酒或無酒精飲品 ~


今日的試飲既啤酒係 Asahi Super Dry 同 Extra Cold ~




除了啤酒外, 亦可以揀選無酒精飲品 ~



Cheers !! 我哋揀咗 Super Dry 同 Extra Cold 系列, 仲有三罐果汁, hehe ~

至於啲小食係送啤酒的, 真細心 !!


釀酒的地方 ~


所佔的面積真係大到呢 .......




見学姐姐教點斟啤酒先合乎標準 ~




玩咗兩個幾鐘, 都係時候要走 lu ~



坐返免費巴士返到守谷駅 ~



上一篇 : Day 5 Part 2

下一篇 : Day 6 Part 2

沒有留言:

張貼留言