2013年12月24日 星期二

Day 4 Part 1 - 那須溫泉 (早餐 - 松川屋) (Part 3), 大宮 (リラックマ展)


今日行程 : 那須溫泉 (早餐 - 松川屋) —> 大宮 (リラックマ展) —> 上野 (Lunch - nana green tea) —> 新宿 (Dinner - 船橋屋) —> 酒店休息



各位團友, 今日我哋特登未天光就起身, 預備一邊浸溫泉, 一邊睇日出 ~


外面好靜呀, 仲好似好凍 tim ~




趁日出之前落去浸溫泉先, 真係一個人都無呀 !!



好正既露天風呂吖 ~


望住日出, 個 view 又正, 仲要包場, 真係好享受 ~












呢個時候開始有啲飄雪 tim~



日出了 ~

一邊浸溫泉, 望住日出, 仲有啲飄雪, 感覺好正 ~




入去返去浴場繼續~


浸完風呂成身暖晒 ~


返上房準備食早餐 ~




呢個時候隊長 KO 本來係噚晚宵夜既杯麵 ~


 雪柜突然上了鎖, 我哋啲飲品仲响裡面, 嗱嗱臨叫職員開返個雪柜俾我哋 ~


擾攘咗一輪, 職員入嚟 "起壇" la ~


好快就 set 好個壇 ~


好豐富 !!



杯牛奶好滑 ~


窗外開始落雪喇 ......

因為我哋 book 了 11:32 am 的新幹線到大宮, 所以我哋都要 check-out 了 ~



沿路行返 5 mins 小斜路落去巴士站, 哇, 屋外面空地啲積雪好勁呀 !! 噚晚應該好大雪 !!


熊出沒 ... 注意 !!


雪掛呀 ~


9:20 am 有巴士, 响站前等一等先 ~


我哋就係坐呢架巴士啦 ~


二等兵還是依依不捨呢 ~



由那須湯本 --> (中途駅: 黒磯駅) --> 那須塩原駅大約要 50 mins ~

JR 黒磯駅 好多人落車, 落淨我哋兩個人咋 ~


好好瞓既情況下, 我哋好快就嚟到 JR 那須塩原駅 啦 ~


呢個站感覺好寧靜、好舒服, 我哋四圍行吓先 ~




哇 ... 咁大個黑鍋, 拎隊長同二等兵去炸先 !! 嘿嘿嘿嘿 !!


站旁的小店 ~


因為那須盛產牛乳, 所以好多關於牛乳的商品同廣告 ~


哈哈 ......



有興趣的朋友, 仲可以租車自駕 tim ~


寧靜的小城市 ~


返回那須塩原駅內四圍走走 ~


站內展示咗好多那須的特產 ~





估唔到車軑都係特產 ?! .... 其實只係賣廣告啫 ~



見到啲廣告又影吓 ~




so cute !!


入閘前我哋响呢兩間 shop 買咗一包芝士 cake 同蕃茄啫喱 ~


好喇, 我哋係時候坐新幹線 (東北新幹線) (11:32 am) 到大宮啦 ~


站內的報置好靚 ~















車來了 ~


なすの 272 号 (E5系) ~


好有速度感 ~!!




沿途風光 ~




46 mins 就到 JR 大宮駅 了, 真係快, 仲想坐耐啲架 !!


對面月台有一架 "接吻新幹線", hehe ~



出閘 la, Go Go Go !!


又到隊長 "献血" 既時候 ....


上一篇 : Day 3 Part 2


下一篇 : Day 4 Part 2

4 則留言: