2013年12月23日 星期一

Day 3 Part 1 - 上野, 代々木 (早餐 - 東京チカラめし), 那須溫泉 (Part 1)

今日行程 : 上野 —> 代々木 (早餐 - 東京チカラめし) —> 那須溫泉 (鹿の湯源泉かけ流しの宿 松川屋 那須高原ホテル) —> 酒店休息



因為之前一早 plan 了會到 那須高原 浸溫泉過聖誕, 而那須係距離東京都幾遠既一個地方, 咁我哋因為唔捨得來回都坐新幹線, 所以 plan 了去程坐 高速バス (新宿⇔鹿沼BT・塩原・那須 (那須・塩原号) ) (約四小時), 回程就坐新幹線 (東北新幹線) 到大宮 (約 45 mins) ~

Book 了 10:20 am 的巴士, 在 新宿駅新南口(代々木)上車, 所以我哋今朝一早起身 lu ~

見到今日咁好陽光, 真係人都精神啲 ~


由上野坐 JR 山手線到秋葉原再轉 JR 総武線各停 到 JR 代々木駅 ~


嚟緊接近 48 小時與世隔絕, 見到有 7 spot 熱點, 即刻上下網先 ~

話時話呢個服務真係好 la, 上網登記咗就可以搵有 7-spots 既 7-11 用 wifi 上網, 又易連線, 速度又快 ~


掛住上網差啲過鐘 tim , 夠鐘食埋個早餐就要上車 la ~

呢間 東京チカラめし (代々木店) 啲早餐都 OK 呀 ~



食完早餐行到嚟 JR 高速バスのりば - 新宿駅新南口 (代々木) ~


我哋坐 10:20 am 既 那須.塩原 5 號 ~


車來了 ~


不過因為在王子駅有客人上車, 所以差不多由代々木上車接近 45 mins 先開始上 highway ~


大約坐了 1.5 hrs 後, 我哋來到 佐野SA (下) 的一個 service area, 司機叔叔會停車稍事休息, 我哋可以買嘢食同去廁所 ~


佐野 SA 的吉祥物 ~



流動的食物車, 好香呀 ~


但其實時間都幾緊逼, 我哋去完洗手間都無時間了, 要上返車準備開車 ~


由 service area 繼續行程, 大約要坐多 2 hrs ~

沿途風景 ~


一到那須高原, 立刻見到好多牛奶牧場 ~




兩排好高的樹木, 好靚呀 ~


見唔見到有人騎馬呀 ??


開始上山了 ~



我哋越上越高, 開始見到有雪山喇, 亦見到地面有少少積雪 ~


4 小時的車程, 到達目的地了 ~

巴士停站的地方就係 那須高原観光案内センター 外面 ~


入去案內所睇吓先 ~


好多那須的宣傳單張 ~



入到案內所裡添置了一些保護衣物後, 我哋就出去四圍行吓 ~


見到啲雪實在大興奮啦~~


溫泉區 ~


車站旁仲有個足湯 tim ~



GO GO GO !!


好靚 ~









本來我哋想搵 殺生石 架, 但因為太厚雪對鞋好跣, 所以打消念頭 ....







本來二等兵膽粗粗想行上去架, 但路面有啲結冰, 太跣了, 行唔到就影張相算了 ~


啲神水好冰呀, 凍到手到硬了 ~


四圍景緻 ~


由車站行一條小斜路, 就見到我哋今晚住的 - 松川屋 ~



就係呢條小斜路了 ~





話咁快就到 ~


上一篇 : Day 2 Part 2

下一篇 : Day 3 Part 2

2 則留言: