2009年6月17日 星期三

騙案!!! 車厘子袋

近排見好多人都上淘寶網購物, 咁啱二等兵之前在淘寶網睇中了一個粉紅色的車厘子袋, 貪新鮮既二等兵又想試下…

因為我同事有 account, 所以由他幫我同買家落 order!!

本來說是要 medium size, 但他給了 Large size, 於是同他講, 他說可以更換, 因為要自付運費的關係, 所以思前想後了一陣, 但最終都是決定換一個 medium size, (因為大 size 的真是大到我唔會用), 於是就同賣家在貿易通聯絡啦!! 當時他還好熱心, 說一收到後就立即寄中 size 的給我。

過了幾天後追問他幾時寄回一個中 size 的給我, “他” 說他不是老闆, 老闆出了 trip, 推說下星期才回來, 到了下星期我又追他, 他又說他不是老闆, 老闆不在, 然後幾天我在貿易通常打訊息給他都沒有回覆了。

又過了兩天, 我打電話到他公司, 是個女職員聽, 她說不清楚事件, 但會說幫我問她老闆, 但一直都沒有回覆, 然後兩天後再打那個電話, 已經變了 “空號”!!!







都唔知點解, 二等兵成日都遇到騙案 @@

好彩唔係貴囉, 當買個教訓, 以後都唔會在淘寶網訂野!!!

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-e89c9c7f2ab4d448da316e4976c400ae.htm

本來想作出投訴, 但因始終用緊我同事 account, 他又唔想麻煩, 所以最終投訴變為不了了之……….

沒有留言:

張貼留言