2009年1月19日 星期一

Day 1 - Part 2 (原宿)

今日行程 : 羽田機場 —> 增上寺 —> 東京鐵塔 —> 六本木 —> 原宿 —> 新宿 (返酒店 Check-In) —> 新宿 Shopping —-> 涉谷 Dinner —>  返酒店
由於時間尚早, 二等兵仲未有心情放血, 於是我哋首先嚟到明治神宮影下相先 ~


太陽開始出來喇, 終於都冇咁凍了 !!


這條路兩旁放了兩種不同種類嘅酒酲, 這面放了日本清酒, 而對面就放了外國的葡萄酒。

二等兵 : “隊長行開啦…我要影單人照呀 !!!”






等隊長同二等兵响度潔淨一下先 ~






行左大約 1 hr 左右, 就離開明治神宮了, 我哋去竹下通途中見到杜小姐 (杜如風) 極力推介既 Choco Cho, 二等兵即刻要買嚟食 !!! 真係超勁好味, 同 M 記果個朱古力批真係冇得比 !!!


呢個就係好出名嘅原宿駅 ~


嚟到竹下通真係估佢唔到, 因為之前見到網友 d 相真係好多人, 但今次嚟到條街都算冇乜人 !!


見到各方推介嘅 Angels Heart, 梗係要買嚟試吓啦 !!!

真係好吸引呀 !!!

二等兵 : “隊長, 我哋買邊件好呢 ?? 真係花多眼亂 !!”
隊長 : “咁不如試吓期間限定新出品吖 —- Strawberry Cheesecake~”



真係超正, d cream 勁滑, cheese cake 勁重芝士味, 粒士多啤梨又甜, 正呀 !!

隊長心諗 : “乜二等兵唔怕肥咩 ~~~”
行行吓我哋又嚟到原宿通 ~ 經過 Head Porter, 但真係不感興趣, 入去兜咗個圈就走 lu ~
見到呢 d 電線就會諗起小時候睇叮噹嘅畫面 ~

鳥巢屋 ~ 好攪笑……..其實佢係一件藝術品 ~~~


行完鳥巢屋, 隊長就帶二等兵嚟到 Agnes’ B 血拼喇 !!! 好嘢 !!! 二等兵一入到去, 即刻鎖定目標, 睇睇吓, 見到一個好靚嘅袋, 原來呢個係東京嘅 Limited Edition, 只係得三間 Agnes’ B 先有得賣0架咋 !!! 呵呵呵, 二等兵入咗去唔使 15 mins, 即刻放低咗 9975 yen, 真係勁抵呀 !!! 日本嘅 Agnes’B 真係超好服務, 俾完錢佢哋會送埋你出門口同你講 “Aligadou” 0架 !!!


買完袋, 都行到有d 攰喇, 不如坐低食嘢先 ~

呢餐係我哋响東京嘅第一餐, 梗係要留下好印象, hehe ….. 二等兵一直話想食和牛, 於是我哋就揀咗呢間餐廳 ~ 又係杜小姐嘅極力推介…..



隊長揀咗呢份 “當店人氣 No. 1” 嘅 100% 黑毛和牛餐 ~ 有圖教你點食0架 ~


先嚟 2 個洋葱湯先 !!!



隊長嗰個 set 跟飯0架 !!!!


而二等兵就揀咗呢份玉子煮牛肉 ….(估計)….兩個餐都超正 !!!


呢餐盛惠……2060 yen, 抵呀 !!!!

食飽飽又繼續行過, 响 Kiddy Land 撞見二等兵喜愛嘅 Relaxing Bear ~~~


我哋一直沿表參道行到去南青山附近, 之後就返轉頭喇 !!! 先後去 Crystall Ball, 表參道 Hills 等, 但二等兵都再冇進帳 !!!!

沿途見到好多廣告, d 海報真係好靚0架 ~ 二等兵尖叫 : “木村呀 !!!!”


嘩……隊長偶像 - 中田英寿呀…….


二等兵團火仲未息, 再同隊長嚟到 Mimo 繼續血拼, 呵呵….. 今次又俾二等兵睇中咗個袋, 諗左一陣, 二等兵又放低 11340 yen 喇 !!!! 呵呵呵…. 今次大收穫, 可憐嘅隊長想搵 Book-Off 又搵唔到, 唯有睇住二等兵好開心咁成功侵略咗 Agnes’ B 同 Mimo 喇。

不過真係估唔到一個 Mimo 係貴過一個 Agnes’ B 嘅 Limited Edition 囉 ~~


沒有留言:

張貼留言