2009年1月21日 星期三

Day 3 - Part 1 (淺草 - 雷門寺)

今日行程: 淺草 —> 台場 —> 汐留 —> 涉谷 Dinner

今天 6:15 am 就起身啦, 攪完一輪大約 7:00 am 出門口, 點解要咁早呢 ? 咪為咗响淺草避開 d 人潮, 加上預計 10:10 am 坐船到台場。

今日好凍呀 …………..所以一出酒店就在 7-11 買咗個早餐。其實呢個高梅飯團好酸, 不過唔知點解好想試一次, 但試完之後下次都係食返明太子 / 吞拿魚果類飯團會好味 d。 但係支紅茶好有茶味, 隊長話好正 !!! (二等兵按 : 紅茶梗係有紅茶味0架啦 ~_~”)



唔使半小時就來到淺草橋站, 因為太早的關係, 都係冇乜人。




跟住我地轉都營淺草線去淺草站 !!!


見到呢度就快到雷門寺喇 ~~


到喇到喇 !!! 呵呵 ……. 隊長你睇一個人都冇, 快 d 嚟張合照先 !!!



早到 d 舖頭都未開門 -_-” 不過其實都 OK 0架, 因為我哋影完晒相, d 旅行團就黎到喇, 果陣就會覺得好嘈。而且 d 舖頭大约 9:00 am 都已經開門營業 !!!



d 舖頭未開門先知連 d 閘都靚過人 ~ 好有日本色彩 !!!



隊長呢度好靚呀 !!!




其實到來應該要俾煙薰一下, 據講會帶來好運的, 但係我哋早到連一支香都未有, 莫過話煙薰 …………..



入廟之前, 要先潔淨一吓雙手, 同埋要飲一啖水 ~~~







二等兵 : “隊長我要求簽 !!!”

隊長 : “都估到啦 !!!”




附近 d 風景真係好靚 ~~~



d 旅行團剛剛到埗, 我哋已經侵略完淺草雷門寺啦 !!!


好, the next station is 台場 !!! 隊長, 我地 GO GO GO !!!

因為隊長想坐呢架 “ヒミコ”, 所以我哋特登趕喺 10:10 am 前去到乘船場 ~~~

坐呢0架船每人要加多 300 yen 0架 ~ Total 每人 1580 yen ~



呢條就係傳聞中嘅 “吾妻橋” 啦 ~~

二等兵就問隊長 : “Who is your 吾妻 ~~~ ??”



等上船的時候, 吃了剛才响淺草買的 “人形燒”, 仲係暖暖的 ~~ 唔錯 !!



船來啦 !!! 0架船好得意, 好 cyber feel 呀 !!! 船裡面都好靚0架 ~





仲見到 “銀河鉄道 999” 嘅主角 tim !!!

沿途會經過 16 條橋, 船上會有廣播介紹每一條橋, 不過係用日文介紹0架喎 !!!

如果今日好天一定會好靚 ~~ 可惜今日下著毛毛雨呢……

二等兵 : “嘩………. 彩虹橋呀 !!!”

之後心諗 : “唔知今晚有冇禮物收呢 ????”



經過 50 mins 就到達台場啦 ~~~

沒有留言:

張貼留言