2009年1月20日 星期二

Day 2 - Part 1 (Disneyland I)

原本行程 : 迪士尼 —> Tokyo Dome (東京巨蛋) —> 新宿都庁 —> 新宿 Dinner

實際行程 : 迪士尼 —> 東京地下街 —> 皇居 —> Tokyo Dome (東京巨蛋) —> 新宿都庁 —> 返 Hotel 小休 —> 新宿 Dinner

噚日去到酒店 check-in 時已經天黑, 所以今天特登補番一張日間的酒店相 ~

出發時的感覺好似仲未天光 ….


我哋今日嘅行程係去迪士尼侵略, 去果程打算坐巴士 (800 yen 一個) , 回程就坐 JR。

由酒店行去巴士站大約 20 mins, 沿途經過歌舞伎町, 果然日間嘅紅燈區係靜過鬼。


明明 7:40 am 有一班車0架, 但係唔知點解我哋好似 miss 咗班車咁 …. 所以唯有等 8:10am 呢班車, 不過都唔緊要啦, 坐呢班車會响 8:55 am 去到迪士尼。


等開車期間, 二等兵買咗支暖暖綠茶暖下肚先, 再食多個飯團做早餐 ….件飯團食晒先記得要影相 …. 噢…. sorry….. 响我個肚度喇 …….


二等兵响坐車期間瞓到成隻豬咁……. ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz, 隊長突然叫醒二等兵, 原來我哋0架車响彩虹橋上面行緊 ~~~


好嘢, 嚟到 “Disney 爛多” 啦 !!! 不過今日陰天, 仲好凍 tim………

嘩….. 勁多人排隊買飛, 好彩我哋預先買咗飛咋, 於是我哋响度排隊等開門 !!! 但係等果陣真係勁凍…………..

各位團友, 我地黎到 “Disney 爛多” 喇!!!


二等兵 : “隊長, 等二等兵同你影張合照先 !!!”


今日係隊長嘅正日生日, 好開心呀, 我哋一入到去, 即刻搵個 staff 俾個 passport 同佢講我哋嘅隊長生日, 個姐姐仔好開心咁同隊長講 Happy Birthday 呀 !!! 然後佢就拎張 sticker 出來寫低隊長個名, 仲劃左個老鼠 “25週年” 嘅公仔俾隊長 !!! 哈哈哈…. 好開心呀 !!! 貼住呢張 sticker 係人都知隊長生日啦, 我哋行行吓, 成日都無啦啦有 d 職員同隊長講 Happy Birthday 0架, 佢哋仲拍晒手咁0架, 好開心呀 !!!


攞完張 sticker 我哋第一件事就衝去 Space Mountain !!!

嘩, 唔知點解咁小人嘅 ??? 排左 15 mins 就可以玩啦 !!!!


二等兵 : “隊長, 好驚呀 !!!”

之後就不停聽到二等兵嘅尖叫聲 !!! 真係好鬼刺激0架, 乜鬼都睇唔到……..嚇得人吖><”


玩完 Space Mountain, 梗係唔好俾佢停啦, 即刻衝去玩巴斯光年 !!! ^^

呵呵…..好開心呀, 排左 15 mins 就可以坐低玩喇 !!! 今日真係順利 ~~~

 

坐低喇 !!! 我哋就係坐咗呢架列車上射呀射 ~~~ 二等兵仲高分過隊長 tim !!!


好 !!! 咁開心梗係唔好俾佢停啦 !!! 我哋嚟到下一個 game ~~~ “馳車天地” !!!

冇乜人排隊 ~~ yeah !!! 我地又用左 15mins 就排到喇 !!!


呢架車梗係由隊長揸啦, 二等兵做隊長嘅乘客 ~~~


話咁快又兜咗一個圈, 又要落車喇 ~~~~~~

二等兵 : “隊長, 乜咁快侵略完馳車天地0架哪 ?? 好彩唔使排隊乜濟0架啫~~”


玩左 3 個 game 之後, 係時候去影下相喇 ~~~

二等兵 : “隊長, 我哋去邊間屋先呢 ???”
隊長望一望, 不如去探米奇先啦 ?!




排我哋前面嘅係一班好得意嘅日本小學生, 佢哋好得意0架, 前面個小朋友仲著住對車厘子白飯魚0架 ~~~


排左大約 20 mins 就入到去影相喇 ~~~ d 擺設好得意呀 !!! 二等兵响度係咁影呀影, 影呀影 …….

 
 
影完一輪相, 睇完片之後, 終於可以同米奇合照啦 !!! 好野好野好野 !!!

米奇見到隊長生日, 仲主動同隊長攬攬 ~~~~~

探完米奇之後, 見美妮間屋冇乜人, 我哋又走去探美妮 ~~~
間屋好靚呀 !!!


 
影完一輪相之後, 二等兵同隊長就嚟到侵略 ”小熊維尼採蜜記” ~~~

呢個 game 真係好玩 ~~ 本來想臨尾玩多次先走, 但果陣要排 30mins, 所以我哋冇排到 ~~~ (後悔中)


咁小人排隊, 梗係唔好俾佢停啦 !!! 下一站係 “小小世界” !!! 其實二等兵覺得呢個 game 幾悶0架, 不過 OK 啦, d 公仔都做得好靚 !!!


不如俾 d 片大家睇吓 ~~


玩完之後又再週圍影相 ~~~~ 

二等兵 : “隊長, 好靚既心心呀 !!!”


沒有留言:

張貼留言