2009年1月22日 星期四

Day 4 - Part 1 (築地)

今日行程 : 築地 —> 秋葉原 —> 上野 —> 池袋 Dinner

今日我哋倒塔咁早起身, 為乜 ??? 就係為咗去築地食壽司 !!!

7:06 am 已經嚟到車站啦, 其實都唔算太早 ~


坐都營大江戶線大約 30 mins 就嚟到築地市場駅啦 ~~~


二等兵 : “隊長, 我地 Go Go Go !!!”


今日又落雨 tim, 好凍呀 !!!


佢地好 busy 呀 !!!


呵呵, 裡面 d 魚生一定好正 !!!


佢地就係揸呢 d 石油氣車運送魚生0架啦 ~~~~


其實之前都有諗過食 “壽司大” 定 “大和壽司”, 但係食過嘅朋友同我哋講 “係好好食, 但其實間間都差不多 ~”  而我哋嚟到壽司大都只係得大約十個人排 (預計只係排一個鐘), 但係大和壽司就一個人都冇~~ 點解今日又係咁少人既 ??? (二等兵按 : 之後大約 10:00 am 返嚟已經打晒蛇餅啦 !!!) 於是我哋就入咗去啦 ~~~


二等兵 : “好啦 …. 等我哋作下狀排下隊先 !!!”

隊長 : “我入去喇! 你慢慢排啦喎 !!!”


我哋嘅寿司就係由呢位老師傅負責 !!!! 唔講唔知, 原來呢位師傅叫入野信一, 佢率領住兩個兒子 (即係入面嗰果兩位師傅) 整壽司俾客人食, 真係好彩, 我哋被安排坐門口呢邊咋, 咁先可以食到 “入野 san” 嘅手藝 !!!


我哋一人叫了一 set, 嘩 … 3500 yen 一 set (約 HK$290), 呢餐真係咁大個女, 第一次食咁貴嘅早餐 !!! 人一世物一世, 點都要試吓呀 !!!

吃的次序係要跟住師傅上壽司的次序吃的 ~~~~

第一件係 “中 Toro”, 但係有筋, 二等兵有 d 失望~ 不過確實係好新鮮 ~~~

跟住係 “車海老” ~~~~

"先呼" (國語) 的海膽呀 !!! 係 "馬糞海膽" 呀 !!!! 你睇真係 "漲滿" 成件壽司0架 !!!

"鐵火卷"
"吞拿魚"
"厚燒玉子"
烤蟹腳一小件, 送嘅 ~~~
"鱿魚"

"油甘魚"


"鰻魚" (佢地叫 "穴子")


係咪流晒口水呢 !!! 真係好正呀 !!!!!!!!!!!!!!!!

set 裡面仲有味噌汁0架 ~ 隊長的至愛 ~~~


裡面有好多蜆肉~~~


一早食咗一個壽司 set, 真係飽到上心口, 但係個感覺好滿足 !!!

食得咁開心, 梗係唔好俾佢停啦 !!!

我哋向場外市場進發 !!! GO…..GO….GO…….!!!


天寒地凍, 買支豆漿 (野口屋) 暖下肚先 ~~~

呢支豆漿就貴 lu, 250 yen, 但係其實好細支 ~ 不過真係幾好飲, 好濃嘅豆味 ~~~


之後買件玉子燒食吓先 ~


好得意, 有好多種味揀, 我哋揀咗最 basic 嘅味 ~


除咗呢間之外, 仲有另一間食玉子都好出名, 不過要一大件咁買, 但我哋又勁飽喎, 所以就選擇咗呢間 ~~


試吓燒鳗魚 (にっしん太助) 先 ~~~ 100 yen 一串 ~


嘩………好正呀 ~~ 燒得好好味 !!!!!!



真係飽到唔郁得, 所以响附近散吓步先 ~~

行行下就嚟到築地本願寺 ~

入去逗留咗一陣, 我哋又行返出去場外市場再食過 !!!!


行到場內市場, 買咗 pack 士多啤梨 ~~~ d 士多啤梨真係大大粒, 又超甜 !!!

見唔見到有 pack 士多啤梨冇咗? 咪响我哋個肚囉, 哈哈哈 !!!



再回到場外市場, 之前上網見到網友讚的帆立貝 (築地めし丸), 梗係要試吓啦 !!!! 今朝嚟到阿婆婆都未開舖, 於是我地响附近兜咗一輪返嚟先見佢開舖 ~~~


每隻 500 yen ~ 都好大隻 !!



好嘢食得喇 ~~~

其實唔係太好味的, 同上次在北海道吃的差很遠………..


呢 d 唔知係咩嚟0架呢 ???


食完帆立貝, 我地嚟到 “井上” 吃拉麵 !!

呢度啲拉麵好有風味, 因為是企响度吃的 ~~~



你睇佢地幾 pro !!!





食得啦 !!! 只此一款 —- 叉燒拉麵, 盛惠 680 yen !!!


10 mins 後, 隊長又 KO 咗碗拉面~~~

沒有留言:

張貼留言