2009年1月20日 星期二

Day 2 - Part 2 (Disneyland II)

原本行程 : 迪士尼 —> Tokyo Dome (東京巨蛋) —> 新宿都庁 —> 新宿 Dinner

實際行程 : 迪士尼 —> 東京地下街 —> 皇居 —> Tokyo Dome (東京巨蛋) —> 新宿都庁 —> 返 Hotel 小休 —> 新宿 Dinner

玩到呢個時候, 二等兵都覺得好滿足喇 !!! 因為而家只係 1:30 pm, 已經玩咗 5個 games, 又同米奇影過相, 二等兵就同隊長商量一吓之後嘅行程。我哋打算早一點離開迪士尼, 將第 5 日去東京地下街 & 皇居改為今日去。雖然後咁, 但係行行吓我地又見到有新嘢玩, 梗係玩埋先走啦 !!! 

我哋見到好大隻船呀, 二等兵又好興奮咁走過去 ~~ 呵呵, 原來係 “Mark Twain Riverboat” , 真係好好彩, 等左一陣咁啱0架船就埋岸接我哋喇 ~~~


0架船好美国 feel 呀 ~~~~~

遊船河時嘅沿途風景, 遠睇 d 人都做得好真0架 ~~



遊咗大約 10 mins 就埋岸喇 ~~~



遊船河嘅時候, 二等兵見到有架火車駛過又話要去玩, 落船之後隊長就搵下邊到搭火車 ~~~


行行吓, 竟然見到有個許願池, 無聊嘅二等兵問隊長攞咗 1 yen 之後就掉咗落池喥許願啦~~~ 唔好以為淨係二等兵咁無聊, 其實隊長都有攞 1 yen 嚟許願0架 ~~~ hehehe~~~


終於知道邊度坐火車喇, 沿路行去坐火車嘅途中就見到城堡 ~~ 好開心呀, 影相怪二等兵又發作喇…………..喺度影咗不知幾多張相……………..




有相為證, 今日個迪士尼真係冇乜人, 點解呢 ?? 點解都好, 總之冇乜人排隊就 very good 喇 !!!






二等兵 : “好攰呀…… 隊長, 我要坐低抖吓喇 !!!”



終於都嚟到 Adventureland 啦 !!! 實在太開心喇, 一嚟到架火車又埋站喇 !!!



d 印第安人真係做到好真0架 ~~~



喺火車上遇見剛才坐的 Riverboat ~~~~



坐完火車大約 2:30 pm, 我哋打算行返出市集離開迪士尼, 咁啱遇到巡遊隊伍, 好嘢, 我哋睇咗一陣先閃 ^^

真係好有氣氛, 見到佢哋又唱又跳, 好開心 !!!






呢幅圖畫係由 million smiles 組成0架 ~~~

大家近 d 睇吓 ~~~


嚟到市集, 見到好多可愛嘅精品, 真係好有衝動想買, 但係一來 d 嘢唔平, 二來買咗返 HK 都冇乜用, 所以二等兵都係忍忍手 ~~~ 不過隊長响度買咗一樣好有意思嘅禮物俾二等兵, 份禮物係乜 ?? 留返聽晚先開估 !!!




見到呢張相即刻諗起二等兵嗰 friend “小小” ~~~






行返出正門, 見到唐老鴨, 二等兵即刻衝埋去同唐老鴨合照, 好開心 !!!


之但係松鼠小姐唔肯同二等兵合照……….><



今年係廸士尼 25 週年纪念, 所以週圍都係 25 週年嘅佈置 !!!



各位團友, 我哋行返去舞浜站返東京喇 !!! 走果陣都只係 3:00 pm ~ very good !!!


經過今日成功侵略迪士尼之後, 迪士尼樂園將會變為 Keroro 樂園 !!! 呢本 Passport 將會過時0架啦 ~~~ 呵呵呵 !!!


取而代之就 ………………..等隊長打個印先 ~


二等兵又要打印 !!


今日响迪士尼真係滿足, 一張 fast pass 都冇攞過就可以玩咗咁多個 game !!! 仲可以去埋第 5 日先去既東京地下街 & 皇居 tim !!!

沒有留言:

張貼留言