2009年1月15日 星期四

Prepare

仲有幾日就出發啦!!! 係咪好興奮 ?? 又未真正感受到 wor…….

因為出發前幾晚都有事忙, 所以呢兩日都要開始準備執拾細軟喇。

天氣報告就預測 4-12’C。於是就為未來幾日準備了以下嘅日用品 ~

隊長 :

厚褸一件

衛衣一件

褲一條

二等兵親手織溫暖牌頸巾一條

點解男仔可以咁輕便嘅 ??

而二等兵就好似多隊長好多嘢咁…..

羽絨一件

衛衣外套一件

毛衣 for 去築地 & 迪士尼

手套, 頸巾

普通薄長袖衫一件

牛記笠記一條

洗面護膚 lotion 試用裝

相機電 3 舊

SD Card : 4G (785張) + 4G (785張) + 2G (395張) + 2G (395張) + 1G (55張) , Total : 13G (2415張, 以每張相 10M 像素計) !!!!!! (實夠影啦掛?!)

我哋除咗拎一個喼之外, 另外帶多個背包 for 平時出街用, 仲帶多 3 個旅行袋 for 我哋血拼0架!!!

最最最重要嘅梗係要帶 Yen 啦!!!

我哋 perpare 200K yen for 5日吃樂玩樂嘅洗費, 另外 $141K 係緊急基金, 唔知到時會用淨幾多 $$ 呢??

記得兩年前去北海道果陣係唔知幾多年嚟嘅新低, 果陣個 rate 仲係 0.0638,  今次買咗 package 之後先出現日元破咗唔知幾多年嚟嘅新高…….日日都話破新高, 但係距離出發嘅日子越來越近, 無辦法啦點都要唱…..

100K @ 0.0785

100K @ 0.0858


昨天已經買了旅遊保險, 祝旅途愉快 !!! ^^ 二等兵格過價, 最平應該係大新網上旅遊保, HK$193。 回程時由於過了 12 點, 所以要買6天。

還有, 連飛機餐都 book 埋喇 !!! 網上話如果唔 book 定, 好大機會會食粥, 所以我哋已經 book 咗海鮮餐喇!!!

今晚就可以 online check in 啦~

沒有留言:

張貼留言