2012年5月7日 星期一

Day 1 Part 1 - 香港 (宵夜 - 大家樂), 関西国際空港, 難波 (道頓堀ホテルcheck-in), 早餐 (黑門市場), 心斎橋、日本橋 Shopping



今日行程 : 香港 (宵夜 - 大家樂) —> 関西国際空港 —> 難波 (道頓堀ホテル check-in) —> 早餐 (黑門市場) —> 心斎橋、日本橋 Shopping —> Namba Park —> Dinner (かに道楽) —> 宵夜 (讃岐うどん - はなまるうどん) —> 酒店休息

前言 :

從來無試過 5 月同隊長去旅行, 因為隊長突然有假期, 所以臨時臨急 book 機票、book 酒店 !! 結果一 book 好機票 (出發前十日左右) 就即刻進入倒數階段喇 !!

自從 2010 年去過大阪後, 二等兵一直都無諗過數年內會重遊大阪, 但因為今次決定得太急趕, 加上 5 月份無期間限定既 “季節性風景”, 於是我哋決定今次以 hea 遊及飲飲食食為主, 估唔到最後去到的地方都有幾特別既體驗 !! 今次隊長於咁短時間內能夠 plan 呢個又上山、又下海既深度行, 仲要 plan 得咁順暢, 真係應記一功 !!
 

隊長第 7 次遊日、二等兵第 6 次遊日、我倆一起第 5 次遊日、第 2 次遊大阪既旅程, 即將展開 !!
 

由於我哋一向習慣坐凌晨機, 今次亦照往時一樣, book 了國泰及日航聯營的 CX566 / JL7050 既0125 航班 ~

因為我哋一般都會預鬆啲時間, 所以 21:15 pm 已經由屋企出發了, 接近一小時的車程, 連等車大約 22:30 pm 左右去到機場 ~




一到 機場, 嗱嗱臨將行李寄倉先 ~




5 月份的大阪, 天氣清涼至和暖, 唔使帶厚衫, 所以個喼都幾輕, 兩個喼加埋先係 13.4 kgs, 都未試過去旅行去得咁輕鬆呢 !!




話俾你哋知吖, 如果可以既話, 其實我哋係想將個細喼塞入個大喼入面架, 因為個喼其實無乜衫, 可惜大嗰個又放唔落細嗰個吖 !! 哈哈 ~




好喇, 攞咗 boarding pass 就準備出境喇, 各位團友, are you ready ??
 




每次坐凌晨機, 入咗禁區之後, 隊長例必要去大家樂食宵夜 !! 唔係貪佢啲嘢好食, 而係一份情意結啫 !!

而家大家樂啲嘢越來越貴, 呢兩份餐咁都要 $63 …..




準備登機了 ~  說來好笑, 呢個牌好 hot 呢, 個個都對住佢影相 !!
 




我哋坐既呢班機 ~







各位團友, 唔好行錯通道呀 !! 哈哈 ~




因為今次直接同 日航天地 book 機票, 所以唔可以 order 兒童餐 tim ~ 哈哈 ~







食飽飽瞓咗一陣, 原來已經天光都唔知 tim ~
 




準時 landing ~




晨光初露 ~




二等兵第二次來大阪, 卻是第一次踏進 関西国際空港 !!













辦好入境手續、取回行李、梳洗一下後, 我哋就出發喇 !! GO GO GO !!
 
 
 




第一件事响 關西空港駅南海 (空港) 線なんば (難波) 先 ~




先增值 ICOCA (IC card) 先 ~




呢邊係 JR 関西空港駅, 我哋坐既南海電鉄响隔離入閘 ~







7:47am 有車 ~




呢架係 特急ラピート (1390 yen / ppl), 留返 last day 由市區入機場先坐 ~




出市區呢程我哋坐呢架急行列車 (890 yen / ppl), 因為第一個站上車一定有位坐, 加上時間尚早, 車程都只係 48 mins, 同 特急ラピート 相比都只係慢 10 mins, 無謂嘥錢坐啦 !!




在車上瞓咗一陣, 話咁快就到難波了 ~
 







第一件事去酒店寄存好行李先 !!

經過 namBa H!PS ~



好得意既櫥窗 ~







見到道頓崛個牌就差唔多到喇 !!



呢間 道頓堀ホテル 就在 Lawson 對面 !!
 

好攪笑既人頭石像呀 !!



哇哇哇 ~ 好開心啊, 因為我哋 9:00 am 嚟到, 竟然可以即時 check-in 上房 !! 因為日本啲酒店通常都係 15:00 pm 先可以取房的, 但早我哋少少一齊 check-in 的另外兩 pair 情侶, 都未可以即時攞房呀 !! 輪到我哋既時候, 佢望一望, 發現另一間房已經清潔好後, 就話不如現在取房,   我哋當然樂意之至啦, 實在太開心喇 !!



房間都係一般日本房的細 size 啦, 但都仲有位放兩個喼 ~
 




枱面夠闊落, 燈夠光猛, 房有 LAN 線及免費 Wi-Fi !! 設備齊全仲邊有投訴 !!





如果要彈, 只係廁所會有陣味, 但只有開咗燈後, 抽氣扇就會著, 可以抽咗陣味 ~




淋浴露、洗頭水都幾好用 ~







每位女仕仲有每日一 set 護膚品試用裝, 超細心啊 !!
 


每人每日仲有兩支 “無料” 礦泉水 tim !!




而我哋住既 7/F 仲有個 pantry tim ~

裡面的供應都幾齊備, 包括 : 汽水機、即沖飲品機、洗衣機、微波爐冷熱水供應、雜誌、漫畫 等

不過除咗微波爐, 冷熱水同書本之外, 其他都係 “有料” ~

不過最犀利既設備都未講到, 賣個關子先, 要留返今晚 (Day 1 Part 2) 返酒店時先再同大家介紹 !!












 
响酒店 hea 咗一陣, 我哋就出發食早餐喇 !!
 



隊長帶隊嚟到 黑門市場 食好嘢 !!



 




想重拾返上次美好既回憶, 於是我哋嚟返 黒門三平 (海老の大榮) ~

睇吓食乜先 ~
 













最後決定揀咗呢兩盒 ~




大拖羅壽司 (1000 yen / 4 pcs) ~
 




真係好肥美 ~ 
 




帆立貝刺身 (780 yen) ~
 




反而啲帆立貝比上次嚟食既時候細咗 d ~




之後行咗去對面嗰 2 間超市 (黒門中川 & 千成屋) 睇吓有無平嘢執先 ~

見到啲士多啤梨忍唔住買咗一盒 (598 yen) ~






二等兵本來諗住跟隊長一齊去放血 ga, 但最後決定大家分道揚鑣, 隊長一個人去 心斎橋 & 日本橋 放血, 二等兵一個人返酒店休息吓 ~
 

隊長, 你洗唔洗咁心急呀 !!   





呢間 Book-Off (なんば戎橋店) 咪佢既 target 囉, 而家二等兵見到個 “本” 字都驚呀 !! >.<”
 






ヒーロー玩具研究所 ~




都算隊長有二等兵心啦, 見到呢間 焼きたてチーズケーキ・りくろーおじさんの店 既芝士蛋糕, 返酒店前都買一個返來俾二等兵醫肚 ~




新鮮出爐, 熱騰騰 ga ~




軟綿綿咁, 又有淡淡既芝士味, 真係超正呀 !!   




食完都已經接近 15:30 pm 喇 ~

沒有留言:

張貼留言