2012年5月8日 星期二

Day 2 Part 1 - 難波, 鳴門 (大鳴門橋架橋記念館)

今日行程 : 難波 —> 鳴門 (大鳴門橋架橋記念館 —> 大鳴門橋遊步道 - 渦の道 —> うずしお汽船) —> 難波 (Dinner - 亀王らーめん) —> 酒店休息


各位團友, 今日我哋會展開精彩既旅程, 出海睇鳴門旋渦 ~ Are you ready ??

為咗就返今日干潮時間 (low tide, 13:10 pm), 我哋會倒塔咁早出門口 !!  

其實由難波去鳴門都有幾個方法, 但我哋覺得最方便都係直接在 “南海なんば” 坐高速巴士 (大阪 ⇔ 鳴門・徳島) 前往 !!

亦由於巴士車程需時約 2.5 hrs, 所以我哋預備坐 7:00 am 巴士出發 !!
  係咪好早呢, 哈哈 ~

由於噚日我哋已經預先嚟過車站一次, 所以今日可以好快就去到個站 ~


日本人返工時間真係早呀, 而家先係 6:30 am 左右, 就已經見到一大群上班一族 !!



南海高速バス駅就在 南海なんば (スイスホテル南海大阪 5/F) ~









乘車券係隊長預先在網上訂票 (発車オ~ライネット), 昨天一到埗我哋就找間 Lawson 俾錢取票, 好方便 ~

不過車票好貴啊, 每人來回票 5670 yen ~



車來了 ~



睇清楚係鳴門.德島 ~





等 7:00 am 準時開車 ~




今朝在 Lawson 買既三文治, 醫吓肚先 ~



噚晚在 スーパー玉出 買既飯團 ~



吃過早餐後, 二等兵同隊長就大覺瞓喇 !!

因為全程 highway non-stop, 勁好瞓啊 !!

但突然叮一聲在 highway 上停車, 原來已經到達鳴門公園口駅 !!

於是我哋兩個嗱嗱臨睡眼惺忪咁落車
~ 一落車發現置身於高速公路中, 好攪笑 ~



呢程巴士真係好得呀 !! 補眠之後成個人立即醒晒 !!





我哋暫時唔去渦の道住 ~ 首先玩咗 大鳴門橋架橋記念館エディ 先 ~







見到鳴門橋就在眼前, 立即忍唔住要影咗張合照先 ~





"大鳴門橋架橋記念エディ + 渦の道" 門票每人 880 yen (原價 1100 yen) ~ 我哋兩個都會去, 梗係買套票啦 !!









うず潮劇場 每小時有 6 節, 我哋又點會錯過呢 ~



講解旋渦形成既原因 ~



其實係看圖識字, 所以唔識聽日文都唔怕 ~





响紀念館內閒逛 ~



一些關於鳴門的歷史 ~









其實鳴門只不過係德島的開頭一段, 如果要遊玩德島, 相信真係有排玩 ~ !!



介紹小鳴門橋 ~





大鳴門橋の概要 ~





有好多艘船模型在展覽, 二等兵又無聊影吓相先 ~













大鳴門橋的鋼筋 ~ 係由好多條小鋼筋結合組成 !!





高空觀望大鳴門橋, 係咪好壯觀呢 ~



















ミニミニ魚っちんぐ, 在鳴門海域既魚類 ~



二等兵好鍾意既雞泡魚 ~



仲有呢條好似响紀錄片先見到既 “疑似深海魚” …. 好有型呀 !!



無聊偷影 ~ 嘻嘻 ~



哈哈, 釣ってみよう鳴門の魚 (釣魚遊戲) ~



仲有幾個影相位 tim ~



呢個 game 好好玩, 考反應 !!



介紹世界各地大橋 ~





沿路行上 屋上パノラマ展望ランド 先 ~



附近的地標 ~



エスカヒル鳴門 ~





以前在附近出現的史前長毛象腳印, 勁呀 !!



呢個角度影合照都幾靚 ga, 如果天色好啲就正喇 ~






用望遠鏡可以望到海中既旋渦 ~



在紀念館都玩得七七八八喇, 我哋而家向渦の道進發 !!



2 則留言: