2012年5月9日 星期三

Day 3 Part 1 - 難波, 奈良 (東大寺)

今日行程 : 難波 —> 奈良(東大寺、春日大社)  —> 宇治 —> 梅田 (Shopping & Dinner - 魚心 &  亀王らーめん) —> 酒店休息


今日終於都可以瞓晏啲啦 !! 接近 8:00 am 先施施然起身喇 !!

 

其實出門口前已經見到落雨喇, 但天氣報告話明天會好天, 而因為聽日會去鞍馬行山, 所以照舊留返明天去鞍馬, 今日就照去 奈良 囉 ~ go go go …….

 

早餐揀咗我哋至愛既 松屋 (道頓堀店), 佢啲早餐真係又平又抵 !! 

 

二等兵最鍾意呢個 “朝定食” (ソーセージエッグ定食) (390 yen) 喇, 其實係因為佢有個 冷やっこ (冷豆腐), hehe ~

而隊長今次就試佢哋呢期 promote 既 “牛カルビ丼 (並)" (350 yen) ~

個牛肉飯真係好得呀 !!

 



食飽飽我哋出發喇 ~ GO GO GO !!



 

我哋坐 近鉄奈良線 ~



近鉄 大阪難波駅 ~




有啲奈良既 promotion ~




响坐車前, 隊長有一個特別活動要做咗先, 就係幫二等兵搵.印.仔呀 !!
 

好攪笑架, 原來地鉄駅裡既印仔, 通常係放係 “駅長室” (Station Master Office), 我哋搵咗幾次都捉到佢條路喇 !!

但係第一次去駅長室, 係自己推門入去問佢, 個感覺真係好攪笑架 !!
 



蓋完印仔, 我哋都要做返啲正經嘢喇, 睇吓幾點有車先 ~

好嘢, 9:12 am 有快速急行, 勁鍾意佢狂飛站嗰個感覺 !!
 




接近 40 mins 既車程, 我哋已經到咗 近鉄奈良駅 喇 ~




3 月開幕既京都水族館宣傳海報 ~




仲有啲關於奈良既廣告 ~




出發 … 我哋朝住東大寺方向行就無錯喇 ~
 




地區限定既渠蓋一個 ~ XDDD




好攪笑呀, 仲有地區限定既汽水機 tim ~




估唔到連汽水機入面都有小鹿既 ‘募金箱” !! 真係好攪笑呢 ~




哈哈, 鹿の飛び出し注意 !! 唔知啲鹿係咪成日都亂過馬路呢 ~
 




終於見到目標喇 !!
 

記住千祈唔好企响鹿既後面呀, 佢唔知你做乜可能會搵腳踢你架 !!
 




好多小鹿呀 !! 有啲有角, 有啲無既 ~ 有角嗰啲有梅花點 ga ~



好喇, 我哋去咗東大寺先 ~










啲鹿完全唔怕人 =.=



有梅花點 + 有角嗰啲鹿好靚 ~
 




唔知點解呢隻鹿望起嚟好老 …..




一見到有人攞啲 “疑似食物” 既物品出嚟就成堆圍過嚟 ~
 




你睇, 真係圍得好緊要架 ….. 本來二等兵都想買啲餅餵佢哋, 但見佢哋群情洶湧, 即時縮沙 !!
 







如果二等兵俾佢哋圍到咁, 肯定當場大嗌同尖叫 …….
















樹下有隻小鹿响度呢 ~










  有一大班小學生嚟郊遊 ~




見到 東大寺 入口喇 ~




買票先, 每人 500 yen ~







呢座就係 大仏殿 了~








好似香港的廟宇一樣, 入廟前都可以 “裝香” 的 ~



不過佢哋啲香係短短的 ~



近睇的東太寺感覺上好殘舊, 或者這就見證了它的歷史 ~





大佛蓮弁 ~














虛空藏菩薩




廣目天 ~




東大寺模型 ~










咦, 呢班小學生玩緊咩呢 ~
 




傳聞好似話, 如果過到呢個窿窿就會帶來好運喇 ~ 

你睇佢哋玩得幾開心, 好可愛呢 ~




多聞天 ~




瓦片 ~




繪馬, 啲圖畫晝得好可愛 ~



如意輪觀音 ~




我哋既 target 係東大寺同春日大社, 响東大寺都參觀得七七八八喇, 我哋準備向春日大社進發 !! 






個湖 (鏡池) 好靚呢 ~ 





本來呢個時候二等兵想拎隊長出嚟影相 ga, 但無啦啦見到有兩隻鹿响度, 我驚佢以為 “隊長” 食得呀, 即刻收埋佢先 !!

如果隊長俾隻鹿食咗點算 ?? 邊個帶團呀 ??




你睇啲鹿真係唔怕人 ga ~


 





呢隻有一對好長既角既梅花鹿, 好靚呀 !!

沒有留言:

張貼留言