2012年5月9日 星期三

Day 3 Part 2 - 奈良 (春日大社)

今日行程 : 難波 —> 奈良 (東大寺、春日大社) —> 宇治 —> 梅田 (Shopping & Dinner - 魚心 &  亀王らーめん) —> 酒店休息

離開咗東大寺後, 我哋就响 春日大社 進發 !!
   



雖然 5 月份既大阪無櫻花又無紅葉, 但原來都有 “藤開花” 既展出 ~




沒有櫻花、沒有紅葉, 但 5 月卻有翠綠既樹木, 同隊長好襯呀 !!  同埋會有另一番感受 !!

















綠色樹木中有一個橙紅色既鳥居, 好 sharp 呀 !!







好多 “獻燈” 呀 ~




頭先個牌寫住徒步 10 分鐘, 但我哋其實係行咗差唔多 30 分鐘 …..
 

週圍影吓相先 ~



























如果要行晒成個春日大社真係有排行吖, 我同隊長都不太感興趣, 於是就响參拜所外圍望吓就算喇 !!






砂ずりの藤, 就係呢啲藤開花喇 ~






近鏡 ~






直会殿 ~







四圍佈滿尖尖的樹葉, 就係秋天見到的紅葉了 ~

如果秋天來你話幾靚呢 ~ 四圍都佈滿黃黃紅紅咁, 一定會好震撼 ~!!
 










行到都好攰喇, 對腳好似唔係自己咁, 於是我哋坐返 市内循環バス (内回り) (200 yen / ppl) 返去近鉄奈良駅 ~




話咁快就到! 真係 (坐得) 唔夠喉 !!




响近鉄奈良駅附近行吓先 ~




原來呢個唔係一般噴水池, 而係供奉神明 ga ~




睇吓附近有咩有食先 ~




連橫樑頂既裝飾都有小鹿 icon 呀 !!




親愛幼稚園 ~




好可愛呢 ~
 




佢哋兩個好 hea ~




行行吓, 見到架 Crazy Crepes 既 pancake 車, 其實二等兵對 pancake 有情意結架, 因為每次見到呢啲車都會諗起 “我係小忌廉” 入面, 小桃屋企嗰架 pancake 車 !!
 

於是就好想買嚟食喇, 隊長 !!
 

平時成日都食甜既,  今日攪攪新意思, 買咗呢客 ツナマヨネーズ (吞拿魚 + 蛋黄醬) pancake ~

好味啊 ~ 就係咁, 我哋响度 hea 咗成半個鐘, 吹住微風咁一邊食 pancake, 一邊休息吓, 個感覺好 relax 呢 ~ 
 



抖完一輪又精神返晒, 我哋決定去下一個景點 - 宇治 ~

於是行到 JR 奈良駅 出發 !!

JR 奈良駅旁邊既 奈良市総合観光案内所 ~







估唔到响奈良都 spend 咗咁多時間, 事後覺得如果將多啲時間放响宇治就更加值得 !!




由奈良坐到宇治大約 40 分鐘就到達喇 ~


沒有留言:

張貼留言