2012年5月9日 星期三

Day 3 Part 3 - 宇治

今日行程 : 難波 —> 奈良 (東大寺、春日大社) —> 宇治 —> 梅田 (Shopping & Dinner - 魚心 &  亀王らーめん) —> 酒店休息


開講都有話 “宇治綠茶”
   , 一踏入 宇治 範圍, 真係見到好多綠茶既產品呀 !!   




JR 宇治駅 ~




宇治市観光イラスト Map : http://www.kyoto-uji-kankou.or.jp/others/map/smap.htm








四圍都係茶舖 ~







我哋嚟到宇治最出名既地方 - 宇治川 ~

而呢個 紫式部 像有典故架 ~


















宇治橋 ~




很寧靜的感覺 ~  
















都真係肚餓喇, 我哋嚟到我哋响宇治既 target “伊藤久右衛門" 先 ~ 




隊長預先响網上 print 定張 coupon 出嚟, 有95 折 ga ~  即係免咗個稅囉 ~




睇吓我哋叫咗啲乜 ~

- ほうじ茶ゼリー  + 抹茶チーズケーキ (892 yen)
- 源氏のかをり(924 yen)
- 茶だんごパフェ (682 yen)

總括黎講, 三樣食物都係好好味, 尤其係件抹茶芝士餅 !! 好滿足呢 !!    

(P.S. 我哋覺得好味過茶寮都路里 !!)



宇治橋 & 宇治川 ~







不愧為 “宇治茶”, 呢到真係有好多茶寮 ~







又係 伊藤久右衛門 (平等院店) 吖 ~




連雪糕都係抹茶味, hehe ~




平等院, 入去行個圈先 ~







啲葉好翠綠 !!  




嚟到門口好似就關門咁, 於是我哋撤退喇 !!  




週圍影吓相先 ~  







嚟到東海自然步道, 個牌都有紅葉 icon, 好明顯係紅葉勝地啦 ~







呢度人影都無隻吖 ~ 不過感覺到好 relax ~

唔講咁多喇, 去相 …

橘橋 ~













剛才在伊藤久右衛門時下了一場大雨, 我哋剛好在店內避咗場雨, 吃飽後幸好現在停了雨呢, 不過天色仍然昏暗 ~





晚上可以乘小舟遊覽宇治川的, 因為主要係睇 鵜飼, 所以要等到晚上才有 ~




呢個季節竟然有紅葉呢 ~  



好靚呢 ~






啲燈籠好有日本色彩 ~












呢隻就係海鵜了 ~ 




每人 1800 yen, 都幾貴呀 ~




喜撰橋 ~




如果是櫻花或紅葉季節, 你話幾震撼呢 ~










啲天氣真係好飄忽, 突然又見到藍天白雲 !!

十三重石塔 ~




影段 moive 俾大家睇吓啦 ~ 好寧靜呢 ~







観流橋 ~




呢度就係乘船場喇 ~




好靚 ~




啲海鵜就係困住响度喇, 到表演時先會放出嚟 ~ 佢哋好慘呢 ~  







啲火咁勁, 會唔會變 “燒乳鴿” ga ……..   




黃昏時份的宇治川 ~
















啲樹好攪鬼 ….
















連 Aquarius 都有綠茶味 …… 勁 !!




日落了 ~







成部機都係售茶的, 簡直係宇治限定 ~










啲花好靚 ~







宇治市渠蓋 ~




終於嚟到 京阪電車 - 宇治駅 喇 ~




我哋打算返梅田食晚飯, 先到 京阪 - 中書島駅 轉車 ~



再搭到 京阪 - 京橋駅 ~



出閘後就行去 JR 京橋駅 喇 !!





2 則留言: