2012年5月7日 星期一

Day 1 Part 2 - Namba Park, Dinner (かに道楽), 宵夜 (讃岐うどん - はなまるうどん), 酒店休息

今日行程 : 香港 (宵夜 - 大家樂) —> 関西国際空港 —> 難波 (道頓堀ホテル check-in) —> 早餐 (黑門市場) —> 心斎橋、日本橋 Shopping —> Namba Park —> Dinner (かに道楽) —> 宵夜 (讃岐うどん - はなまるうどん) —> 酒店休息

KO 咗個芝士蛋糕之後, 我哋就出去散吓步喇 ~

嚟到 Namba Parks 浪漫一下先 ~
 



呢度既建築物設計得好潮, 有啲似六本木 ~
















突然見到一件好靚既婚紗吖 ~  




上到嚟頂樓 (9/F) Parks Garden ~

離遠見到呢架 “飛船” 既物體, 二等兵立即諗起細個睇嗰套 “我係小忌廉” 第一集出現嗰架飛船, 哈哈 ~






嘩 ~  隊長, 你 ‘哩” 响度做乜呀 ?? 保護顏色 ??  




無聊影吓啲花先 ~




係咪估唔到二等兵只係用普通 DC 都有呢個效果呢 XDDD ~




啲花真係好靚呀~




忍唔住影呀影、影呀影 …….




人影都無隻, 好 free 呀 ~




由頂樓望落去都幾高 ga ~




個名 “Le Petit Jardin” 好有法國 feel ~




行咗個圈, 又落返地下 ~




好得意呀, 商場外有個葵稻荷 ~




仲有好多個鳥居 tim ~




都係時候撤退喇 !!




原來呢座 Spotaka 夜晚亮燈後好靚 ga ~




見晏畫無乜嘢到肚, 加上又想夜啲食宵夜, 所以我哋決定今晚早啲開餐 ~

我哋嚟到 かに道楽 (本店), 今次係第二次嚟喇 ~




叫咗一個 清風 (せいふう) set (4800 yen), 另外再叫多兩客壽司, 分別係 かにみそにぎり (7ヶ) (1470 yen) & 生かににぎり (6ヶ) (2520 yen) ~




到雪糕時間 ~ 好鍾意店員用呢種勁濃既綠茶配上雲呢嗱雪糕食 !! 



好正呀 !!  簡直為呢餐劃上完美既句號 !!
 


Total : 8790yen ~




食飽飽後我哋去 北極 買雪條 ~
 


呢度啲雪條每條 120 yen, 總共有 8 款味, 包有一款啱你哋 !!

今次我哋揀 サツマイモ (甜蕃薯) 味 ~ 真係好蕃薯呀 !!



一邊食雪條, 一邊閒遊心齋橋 ~   

晚上既心齋橋真係五光十色 ~
 














又嚟到心齋橋地標 - 固力果廣告牌 ~

















都夜喇, 明天又要一早起身, 於是二等兵提議返酒店早啲休息啦 ~

點知隊長突然提議做多樣嘢先返酒店, 就係 - 食。宵。夜 !!  

竟然仲食得落 !!

隊長 : “你唔係覺得我食かに道楽會飽呀 ??”

二等兵 : “但係我好飽喎 !!”

隊長: “咁你睇住我食啦!!”

二等兵 : “

於是我哋嚟到 讃岐うどん - はなまるうどん (心斎橋店) 開餐 ~

如是者, 二等兵食咗少少烏冬就停手喇, 其他全部俾隊長 KO 晒 !!

不過話時話吖, 呢間 讃岐うどん - はなまるうどん 真係平得嚟好正 !!  




响返酒店之前, 我哋要去 スーパー玉出 買定聽日既早餐, 同埋睇吓有無咩平既飲品掃貨先 ~

其實我哋去日本, 真係好鍾意搵呢啲超市, 貪佢多嘢揀之餘, 啲嘢又抵過便利店 !! 
 


掃完貨, 終於行到返黎酒店附近既 Namba H!PS ~  

夜晚亮咗燈後都幾靚呀 !!







行到想死咁滯, 終於行到嚟道頓崛喇!!  




好喇, 而家等二等兵同大家介紹吓酒店大堂既設施先, 亦都講吓點解我哋咁鍾意呢間酒店 !!

大堂裡面有飲品機 ~




供應紅茶、咖啡、綠荼冷熱水 !! 雖然酒店都有樽裝水供應, 但呢度有埋咖啡同紅茶選擇, 啱晒二等兵每朝出門口前飲一杯紅茶提提神 !!







大堂有 free wifi 之外, 仲有 3 電腦連 printer 可以用 ~  






最最最正既係, 酒店竟然有免費長途電話提供 !! 共有 4 部 tim !! 十個讚 !!  

仲要係無線電話, 可以一邊坐在梳化椅, 一邊傾電話, 好似响屋企咁 XDDD

不過每人都要自律, 如果有人等既時候唔可以傾太耐 !!
 





另外有一樣超細心既服務, 就係有個行李磅 !! 我諗酒店老闆都體恤到香港人去日本係會瘋狂購物, 所以特登俾個磅客人上機前秤下有無 overload !! 係咪超細心呢 !!  




除咗以上呢啲之外, 仲有一個 touch screen 地圖, 真係先進 !!




好攰呀 !! 嗱嗱臨沖好涼就食埋今日買既士多啤梨 !!




呢盒福岡產既士多啤梨 398 yen ~

可惜有啲甜, 有啲酸吖 , 一般般 ~




各位團友, 我哋聽日會去到德島既鳴門 !! 

大家抖足精神明天出海喇 !!  

—————————————————————————————————————-



7/5/2012 (Monday)






收入
支出


Yen
YenHKD


250,723 


食品大家樂宵夜


63 
車費機場巴士


90 
車費增值 IC card (2000 x 2)

4,000 
住宿道頓崛酒店 (3 晚)

19,000 
食品早餐 - 黑門市場 (三平水產)            1780
食品Lawson 鬆鬆杯一對 

796 
書店Book-off

2,465 
食品Lunch - 芝士蛋糕

588 
車費預購往鳴門車票 (5670 x 2)

11,340 
書店Book-off 

525 
雜貨100 yen

315 
食品Lawson 咖啡

110 
食品黑門市場 - 士多啤梨

598 
食品晚餐 - かに道楽

8,790 
食品北極 (雪條)

120 
食品宵夜 - 讃岐うどん - はなまるうどん

751 
食品超市 - スーパー玉出

889 
食品午後の紅茶 
105  

Total :250,723 
52,172 153 
   
  

Bal :198,551 




沒有留言:

張貼留言