2011年10月20日 星期四

Day 2 Part 1 - 札幌, 定山溪

今日行程 : 札幌 —> 定山溪 —> 豊平峽 ダム —> 定山溪 (定山溪溫泉街, 二見吊橋) —> 札幌 (エスタ 大食品街 & Dinner - 創作オムライス ポムの樹) —> Hotel 休息

由於尋日睇過大約 8:30 am 有車 (Time-table), 我哋都唔使咁早出動, 大約 8:00 pm 先由酒店出發 ~



一出到去, 當然又要去 Lawson 買早餐啦 !!




買完就嗱嗱臨閃去車站喇 !!


影下
讀売新聞 + HOTEL GRACERY SAPPORO 呢座 building 先 ~



今日個天好藍呀 !!


JR 札幌駅 ~



大丸 ~



APIA 入口 ~




ESTA ~



原來而家得 10.7’C 咋喎, 北海道既天氣溫差真係好大呀 ………


差唔多夠鐘喇, 我哋行返去 札幌駅 バスターミナル 先 ~



#12 巴士站 - 定山溪方面 (路線圖) ~ 




即場買飛, 位位 750 yen ~



上咗車, 食返今朝買既早餐先 ~


飯團係二等兵在日本指定早餐之一 !!




而三文治就係隊長在日本指定既早餐 !!




沿途景色 ~ 



OH ~ 啲樹仲係綠色既 ~





APA Hotel & Resort Sapporo




天好藍啊, 雲都無舊 ~




起响坐山度既 鹿の湯溫泉酒店 ~




坐咗 1.5 hrs 終於都到達定山溪車庫前 (總站) 喇 ~



呢架就係我哋頭先坐既巴士, 頭先無影到, 而家補影返先 ~



又影吓巴士站附近既景色 ~








隊長 : “好喇, 玩夠喇, 我哋要坐車去豐平峽喇”


响 “定山渓観光協会前” 有無料巴士坐車去 豐平峽, 班次好疏架, 差唔多一個鐘先一班車 (時刻表), 所以你哋要睇住啲時間呀 ~




架無料巴士好準時到達, 坐位唔多, 唔知如果真係無位坐, 佢會唔會俾人上車架呢 ~


大約坐 25 分鐘就到達 “豊平峽 ダム 駐車場" 喇, 但我哋要去既水霸係要再坐多一程 "電氣 ハイブリッドバス" (Hybrid Electric Bus) ga ~




每人 300 yen 一程, 我哋買往復票 ~

其實唔坐車都得 ga, 可以行去, 大約半小時左右啦, 不過今日成日都係行、行、行, 所以我哋都係決定坐車 ~



GO GO GO ~ 大約坐 15 分鐘左右, 其間司機先生会响某啲地方慢駛俾我哋影相 ga ~

冷水トンネル ~



九段の滝 ~




片中都見到有人行去水霸 ga ~








話咁快就到喇 ~



沒有留言:

張貼留言