2011年10月24日 星期一

Day 6 Part 8 - Dinner - 湯の川プリンスホテル渚亭


 今日行程 : 函館朝市 (早餐 - うにむらかみ) —> 摩周丸 —> 西波止場美術館 —> Lunch - 新函館ラーメン マメさん —> 二十間坂, 大三坂, 八幡坂 —> 西波止場, 金森赤レンガ倉庫, 明治館 —> 湯の川溫泉 (湯の川プリンスホテル渚亭 Check-In) —> Dinner - 湯の川プリンスホテル渚亭 —> Hotel 休息


酒店既晚膳响 18:00 pm 開始, 一到 18:00 pm 我哋就落去餐廳喇 ~







我哋今晚响 漁火亭 晚膳 ~






漁火亭隔離既 青海 係食鉄板燒既 ~



開頭我哋以係食 buffet, 點知出發前一星期, 酒店 send e-mail 通知入住當日冇 buffet 供應, 問改食 “和食” 有冇問題 ~~

去到安排咗我哋坐房, 食懷石料理呀 !!

除咗懷石料理外, 原來牛扒, 沙律, 生果, 甜品係任食 ga ~




勁呀 !! 咁大個女都未食過懷食料理, 仲有專人 serve 添架 !!

今晚的 menu ~






飯類, 每人 5 選 1 ~




魚就只可以叫一份 ~ 我哋揀咗 “Flat Fish”, 其實我哋都唔知係咩魚 ~



擺到成枱都係, 好豐富呀 ~
 




食前酒 ~




前菜 ~



刺身 ~
 




好正吖 ~   



溫物 ~




就係呢位靚女為我哋服務喇 !!
 




野菜類 ~


 , 隊長連呢鍋湯都唔放過, 竟然 KO 咗鍋湯 ……….. 




呢條就係 Flat Fish ~ 話時話都幾好味呀 !!



隊長唔食呢啲魚, 二等兵 KO-ed 咗成條 !!
 



煮物 - 石桓馬鈴薯 ~




呢個就係每人 5 選 1 既かにご飯 (蟹肉蒸飯) ~



二等兵就揀咗呢個冷やしそば (
蕎麥麵) ~   



呢客甜品及水菓簡直為呢餐懷石料理寫上完美既句號 !!
   



懷石料理碟碟都咁精緻, 梗係唔夠填包隊長肚皮啦, 於是我哋出去巡場先 ~!!




食到呢個時候, 出面已經無咩人攞野食喇 !! 都好, 唔使同人迫 !!




煎牛扒 ~ 我哋食咗好多塊呀 !!




沙律類 ~




其他食物 ~




冷烏冬, 二等兵至愛呀 !! 





蟹腳 !!





水果 ~  




小蛋糕 ~  




杏仁豆腐 ~




哈哈 ~ 唔理喇, 又繼續開餐 ~






食過噚日响朝市買既鱈場蟹後, 呢啲蟹腳突然睇唔上眼 !!












超級正既牛扒 ~      






再 encore !!  



encore x 3 !! Total 食咗 6 塊 !!
 





水菓 ~




試埋啲甜品先 ~




encore ~ 




encore x 3 !!



嚟多碗杏仁豆腐 & 紅豆沙 !!
 







估唔到有得食懷石料理 !! 
  更加估唔到有得食懷石料理之餘, 仲有得食 buffet !! 


果然一分錢一分貨 !!

沒有留言:

張貼留言