2011年10月26日 星期三

Day 8 Part 3 - 札幌ドーム (Part B)

今日行程 : 札幌市中央卸売場外市場 (早餐 - 北のグルメ亭) —> 札幌ドーム —> 札幌 (Lunch - 卵と私) —> ホテルグレイスリー札幌 check-in —> 大通 (Shopping) —> すすきの (Dinner - ステーキハウス ケルン アネックス) —> Hotel 休息


準備開始 Dome Tour

 

入去 Reception 睇吓幾點有 tour 先 ~



原來每逢正點都有 tour ga, 由早上 10:00 am 開始, 最後一場係 16:00 pm ~

Tour 内容 ~




我哋 9:30 am 就到咗 …… 雖然話無咩人啫, 但一去到我哋都即刻買咗飛先, 啲 counter 都係剛剛先 set 好咋 …….
 




準時 10:00 am, 見學團開始喇 ~




我哋呢個 tour 就係得呢幾個人咋, 所以好 free 呢 ~
 





由入場位置開始參觀 ~









第一件事入去球場先 ~




大家而家見到既係棒球場, 但其實呢個球場可以變身, “slide” 塊草地入嚟之後, 就可以變身做足球場 !! 勁呀 !!  
 




其實當時隊長咁講, 二等兵都一臉迷惘, 但當陣間睇咗大會提供既 movie 後, 即刻叮一聲明晒 …… 可惜段片唔可以錄影吖, 但陣間會有啲相講解 ga ~




Dome 頂部 ~
 




場內環境 ~






勁多坐位呀 !! 啲位都好闊落架, 同舊既紅館簡直無得比 !!




計分屏 ~




二等兵 : “隊長 ~



















啲位係咪好闊呢 ~









哈哈 … 你哋倆個响球場都唔放過機會 …….
 




好喇, 我哋落去玩吓先 ~




球員裝備 ~









通往展望台既扶手電梯 ~












後備球員坐既位置 ~
 

二等兵 : “隊長, 我响度等你啦 ~”






放置球員設備既架 ~










哈 ~ 我哋而家去既哋方, 球迷係唔可以入 ga ~
 




球員練習室 ~




就係响度練習投球啦 ~



就係呢位靚女 guide ~ 佢介紹得好流利呀 !!  




原來我哋都有得玩 ga ~ 不過只係選三位人兄出嚟 ~



扮吓嘢先, 哈哈 ~







球員餐廳 ~





由於供應俾球員進食, 所以食物都有嚴格監控, 同埋食物都以補充體力為主 ~





Manager & Coaching Staff Room ~





Locker Room ~



呢個係球員既 Locker Room, 球員出賽前就會放晒啲個人物品响度架啦 ~







沖涼房 ~





比賽完成身汗, 球員就係响度沖涼架啦 ~






沒有留言:

張貼留言