2011年10月20日 星期四

Day 2 Part 2 - 豊平峽 ダム


今日行程 : 札幌 —> 定山溪 —> 豊平峽 ダム —> 定山溪 (定山溪溫泉街, 二見吊橋) —> 札幌 (エスタ 大食品街 & Dinner - 創作オムライス ポムの樹) —> Hotel 休息

落咗車, 我哋就到咗水霸附近, 各位團友可以自由活動喇 ~


二等兵 : “隊長, 我哋呢團得四條茂李, 鬆鬆同雞仔就瞓緊覺, 得返我同你兩個, 你係咪想撇低我一個人呀 !!”


呢個就係頭先個 “山窿” (冷水トンネル) 喇 ~ kakaka ~






等我哋四圍侵略吓先 ~



隊長 : “各位團友我哋响豐平峽牌前影張大合照先 !!”




好鍾意佢哋啲地圖 (MAP) ~


果然係風和日麗既好天氣 ~


呢個
豐平峽水霸 ~



二等兵見呢度風光如畫, 即時要燒菲林呀 !!


 




呢邊又影
, 嗰邊又影, 好彩而家唔使曬相架啫 !!









咦, 有覧車上山既 ??

係啊, 無料 ga, 我哋陣間都會坐上山 ~




 
响隊長好專心睇緊旅遊書既時候, 二等兵偷影吓佢先 !!




好喇, 我哋四圍侵略吓先 ~



各位團友跟我嚟, 我哋去 レストハウス 展望台 侵略 !!
  GO GO GO !!





頭先見到架覽車就係上
"レストハウス 展望台", 無料架 ~ 其實段路好短架咋, 唔想坐 “豊平峽リフ卜カ一” (覧車) 都可以步行上去 !!


我哋坐咗上山嗰段路, 落山就行返落嚟 ~



終於見到咁紅既紅葉喇 !!




二等兵 : “等我賞吓楓先 !!






排隊等覧車時, 排後面的日本小朋友好可愛呀 !!




又再四圍影吓相 ~





就係呢架覧車啦, 載緊人落山 ~



上到
"豊平峡展望台" 喇 !!



好靚啊 ~ 







淨係呢個景都影咗 4 張相 XD …




呢啲係枯葉嚟, 其實每日有專人响度清理 ~



水霸 ~ 見唔見到啲湖水噴緊出嚟 ~




影近啲 ~




好勁呀 !!




山上啲紅葉都落得七七八八 lu ~















突然見到有紅葉就會好興奮 ~




隊長 : “既然見各位團友咁有雅興, 不如我哋上多兩個展望台咯 !!
  我哋而家行上 “見晴し展望台” 同 “溪谷展望台”, 無覽車坐架, kakaka …
二等兵 : “等埋我呀 ….




又玩偷影……@@




其實呢段路對於唔行慣山既二等兵嚟講都幾索 …….. 氣架 !!
  


不過上到嚟望返落水霸咁靚, 都好值得行上嚟!!!









之後隊長話想再上多一段展望台 (
溪谷展望台), 二等兵就响見晴し展望台等佢, 其間有對中年日本夫婦, 太太又係同二等兵一樣响見展望台度等佢老公, 於是佢就撩二等兵傾偈 ~

佢問二等兵响邊度黎, 呢幾日仲會去邊吖 ??


但二等兵都唔識日文, 佢又唔識英文, 靈機一觸用漢字同佢溝通
 , 於是响張紙度寫函館, 又講 おたる (Otaru, 小樽), 佢立即叮一聲明晒, 哈哈 ~

其實同日本人溝通, 寫漢字仲好過講英文呀 !!

之後我哋响豐平峽呢一段路都有同呢對日本人相遇, 佢哋仲間唔中同我哋傾偈 tim ~


其間, 隊長一個人上咗溪谷展望台度影咗幾張相俾二等兵睇 ~



果然係得隊長一個人咋 ………



望既角度又高咗啲 ~




無幾耐隊長已經返番見晴し展望台度 pick up 二等兵 ~

啲山區寧捨多高樹 ga ~



頭先咪講到上展望台可以坐覽車, 又可以行上山既, 我哋頭先就坐咗覽車上山, 而家準備行返落山 ~


輪到二等兵偷影隊長 XDDD ….


 無人既 …….可能大部份人都係坐覽車 ~



沿路落山返而見到有幾棵紅葉樹呀 !!




好靚吖 !!







好紅 !!










好喇, 我哋落咗山後, 行返去水霸先 ~



嚟到 カムイ.ニセイ橋 ~





護土牆 ~




簡直係風光如畫呀 ~




今日啲天氣好舒服
 ~ 行行吓仲有啲熱 tim 呀 !!




又影吓啲水柱先 ~








水霸中的山峽 ~






遠處見到 “豊平峽ダム管理支所”, 我哋陣間會行過去ga ~



遠睇既枯葉無乜野 ……



近睇就 ………




三角形屋頂果度就係頭先覽車去到既 レストハウス 展望台 呀 !!






 






見到湖光山色景緻你哋兩個又忍唔住 ……..






啲紅葉都落得七七八八 lu …..




行埋去豐平峽ダム管理支所先 ~








裡面介紹豐平峽ダム既歷史 ~






於1970 年動工中的豐平峽 ~






原來我哋頭先見到既湖就係定山湖~








影段片俾大家睇吓先 ~








二等兵: “隊長, 我哋咁耐以來, 一共侵略咗幾多個湖呀 ??

隊長: “一個都無!! 呢個先係第一個 !!
二等兵 : “



都差唔多喇, 係時候要撤退 ~







大約 12:45 pm 點有車, 所以係時候行返去坐電氣 ハイブリッドバス 喇 !!

响巴士站前有啲攤檔賣小食 ~
佢哋拎住鬆鬆最喜歡既團子呀 !!






頭先買咗往復票, 所以而家唔使買飛 ~



排隊既時候, 剛才對日本夫婦咁啱排我哋後面, 於是我哋又再雞同鴨講多一輪 XDDD


又影吓四周既風景先 ~











去番 “豊平峡ダム駐車場” 坐返無料 シャトルバス 去定山溪先 ~

車來喇 ~





沿途風光~




沒有留言:

張貼留言